Hoi dames, Ik ben benieuwd naar jullie ervaring. Mijn vriend en ik zijn beiden erg lang (1.85 en 1.96) ik ben benieuwd of de kans dan ook groter is dat wij een lange en zware baby verwachten. Bij de geboorte waren wij beiden 51 cm. Ben benieuwd naar jullie ervaring.
De kans zit er dik in dat je baby ook vrij lang zal zijn, ja Ik was zelf 52 cm bij mijn geboorte. Moeder 1.92, vader 2.03
hier mama 1.74 en papa 2 meter. nr 1 was 55 cm (jongentje) nr 2 was 51 cm (meisje) Maar of dat veel zegt weet ik niet want mijn schoonvader was hooguit 1.70 en mijn schoonmoeder is 1.65 en toch is mijn man 2 meter (heeft de lengte van Opa meegekregen)
Mijn dochter was met de geboorte 53 cm. Haar vader en ik zijn 1.80 en 1.92 m Ze is nu 10,5 jaar en 1.70m lang! 2 lange ouders zullen sneller een lang kind krijgen, maar of dat ook van invloed is bij de geboorte...? Ik weet het niet. Vond 53 cm al behoorlijk voor een eerste kindje en de vk ook... Hopelijk heb je er iets aan!
Ik denk dat dat wel mee zal vallen Lig er natuurlijk ook aan of ie te vroeg of juist te laat wordt geboren.... Maar lengte schijnt sowieso ook niks te zeggen over hoe zwaar de bevalling is. Je kan beter een lang slank kindje baren dan een klein dik kindje, qua uitscheuren enzo zei mijn vk
Haha, mooi onderwerp dit. Ik ben zelf 1.64 en mijn vriend 1.96. Die verhouding lijkt me ook maar lastig. een groot kind uit een klein vrouwtje, hihi. Ben ook erg benieuwd!
Ik en mijn man zijn beiden niet bijster groot (ik 1.64 en ml 1.84) en ons zoontje was 53 cm en ruim 8.5 pond bij de geboorte.
Mijn moeder is 1.56, mijn vader 1.98, beiden op het moment van de zwangerschap stevig. Ik ben nu 1.60 en 42kg en bij de geboorte was ik 42cm en 2490 gram (wel aantal weken te vroeg). Nu dus ik 1.60 en heel slank en vriend volgens mij 1.78 en stevig. Ben benieuwd wat eruit gaat komen.
Mijn moeder is 1.65m en mijn vader 1.68m, allebei kleintjes dus en ik was bij de geboorte 51cm. Ben nu 1.57 ook een kleintje en mijn man is 1.78m ook niet super groot. Ben benieuwd wat wij krijgen
Wij zijn beiden ook niet groot, 1,64 en 1,78. Vk en echo zegt dat we een kleine baby krijgen. Ben wel heel benieuwd.
Mijn verloskundige zei dat lengte erfelijk KAN zijn (hoeft dus niet). Mijn schoonouders zijn allebei van normale lengte en mij vriend was 59 cm bij zijn geboorte !!! Ze hadden in het ziekenhuis daar nog nooit eerder zo'n grote baby gezien bij de bevalling.
Bij de 20 wekenecho was hij gewoon gemiddeld, maar wel erg lange benen. Groei echo moet ik nog krijgen, dus dan weten we meer. Ik ben zelf maar 1.60m en mijn vriend is uiteindelijk 1.90 geworden (dus ook niet heel extreem lang zoals hij als baby was). Hoop dat onze zoon niet zo lang is, maar vooral dat zijn hoofd niet zo groot is als die van mijn vriend, haha. Die past echt geen enkele pet/hoed. Zelfs online kunnen we niks in zijn hoofdomtrek vinden, het moet dan echt voor hem op maat gemaakt worden.
Mijn vriend is 1.97 m. Ik ben 1.55 m. Aiden was 48 cm bij zijn geboorte. Finley was 53 cm bij zijn geboorte en is nu veel groter dan gemiddeld.
Ik ben 1.75 en mijn man is 2.02 (prognose was groter maar heeft een hormoonbehandeling ondergaan, was anders waarschijnlijk op 2.07 uitgekomen). Ik was 50 cm bij geboorte en hij 55 cm. Mijn dochter was 50 cm, nu groeit ze netjes op de +1,5 lijn qua lengte maar bij haar geboorte was ze dus niet extreem lang.
Ik ben zelf 1,83m en mijn vriend is 1,80m. Mijn oudste zoon 53cm bij de geboorte en jongste zoon 56cm bij de geboorte.
Ik ben 1.80 en mijn man is 1.94 onze eerste dochter was 46 cm bij de geboorte. Nu was ik ook erg klein toen ik werd geboren. Ben benieuwd hoelang mn ventje is bij geboorte.