Ik voel mij er maar ongemakkelijk bij. Het is prachtig weer maar ik woon in een wijk met jonge mensen, ben zelf rond en gezond en gezegend met een I cup.. Je kunt je voorstellen dat de hele dag een bh dragen op den duur erg vervelend is en dus doe ik die graag uit als ik de deur niet meer uit hoef en er niemand mee lastig val. Maargoed, dan heb ik mijn shirt nog aan en durf ik best de tuin in. Met een blote buik (heb striae etc) de tuin in vind ik al niet leuk, omdat al mijn buren recht in mijn tuin kijken door de veel te lage schutting laat staan topless zonnen. Ik vind het veel mooier als alles egaal bruin is, maar in mijn tuin zonnen heeft bijna geen zin. Ik wil al liever niet met een blote buik, laat staan de rest. Als ik zon heb ik een shirt zonder mouwen aan en een korte broek.. Dan heeft het in mijn ogen geen zin. Stel dat jouw buren recht je tuin in kijken als ze voor de raam staan en iets op de tenen staan, zou je dan topless zonnen? Ik ben in staat om met dit weer onder de zonnebank te gaan en dat is natuurlijk gekkenwerk.. Maar ik wil ook weer niet die ene met die tieten zijn..
Nee dat zou ik niet doen, zou me er ongemakkelijk bij voelen. Ik hou sowieso niet van topless zonnen maar al helemaal niet als m'n buren zo recht m'n tuin in zouden kunnen kijken. Zou zelf gewoon een bikini aandoen.
Haha een bikini met 105 kg ziet er ook niet uit joh.. Niet bij mij iig.. Ik denk echt dat ik mn schutting hoger laat maken maar weet niet of ik toestemming nodig heb van de woningbouw en dan kunnen de buren alsnog van hun slaapkamer af de tuin in kijken..
Zou echt niet in een tuin waar iedereen in kijkt topless gaan zonnen. Vind het ook geen probleem om niet egaal bruin te zijn! Heb een verschrikkelijk zon verbrand gevoelige huid, en ga überhaupt liever Niet in de zon zitten.
Nee dat zou ik niet doen. Ik die het ook niet terwijl ik geen directe achterburen heb, omdat je wel de tuin in kan kijken vanaf de weg en vanaf de tuin 2 huizen verder.
Nee ik zou dat nooit doen. Bij ons kijken meerdere buren de tuin in, maar ook bij mijn moeder die vrijstaand woont zou ik het niet overwegen. Ik vind dat altijd een zo raar iets, egaal bruin. Wie ziet dat nou? Alleen je man en die zal er heus geen last.van hebben.
Nee bij ons hebben de achterbuurt zicht op de tuin. Ik loop wel de hele dag in een bandeau bikini en heb een jurkje klaar liggen mocht er iemand aan de deur staan.
Tja als jij er verder geen probleem mee hebt dat anderen je zo zien: waarom niet? Ikzelf ga niet meer topless zonnen sinds ik moeder ben. Hoeft niet zo nodig. Helemaal niet als buren mij zouden kunnen zien.
Ik zou er niet vrolijk van worden als ik uit het raam kijk en me buurvrouw zie liggen.. brr Maaaar.. als jij er geen probleem mee hebt, gewoon doen!
Hier 55 kilo, maar ik zou dat dus echt niet doen hoor. Brrr, de gedachte dat er vanuit de slaapkamerramen naar je geloerd wordt.. Mij boeit het niet of ik nu wel of niet egaal bruin ben, die tieten zitten toch ingepakt. En dan zou ik het meteen goed doen en ook in m'n blote kont gaan liggen.
Bij sauna's zit ook vaak een zonneterras. Heerlijk! Lekker egaal bruin worden terwijl je een boekje leest en van een cocktail nipt. Dan hoef je jezelf zeker weten niet opgelaten te voelen.
Mwah.. Als ik mn ogen dicht doe zie ik niks.. Je buren kunnen altijd wat zien als ze een verdieping hoger zijn of op zolder... Dan zou niemand ooit topless in eigen tuin kunnen... Ik zou het dus wel overwegen en soms wel eens doen ja
Ik zou het ook niet doen, maar ik heb dan ook niks met topless zonnen. Mijn tuin grenst aan een sloot, met daarachter een fietspad en de fietsers en wandelaars kijken dan ook recht mijn tuin in. Wel wat begroeiing, maar niet erg hoog of dik, anders hebben we zelf geen uitzicht meer.
Ik zou een zonnebankje pakken als ik egaal bruin wil worden. Maar ik heb hier een hele flat die m'n tuin in kan koekeloeren
Ik heb zelf een zonnebank maar daar ga ik met 32 graden buiten echt niet onder liggen haha Wat dan wel weer stom is, man en ik net klaar met rondje klussen en ik moest naar de schuur voor de vriezer.. Dat doe ik dan wel in mijn blote kont (met shirt aan) dat boeit me niets.. Maar de achterkant is heel normaal en de voorkant zie je alleen als je er expliciet naar gaat kijken. Als ik met mijn borstomvang de boel los laat hangen dan kun je niet anders als er naar kijken haahaha.. en dat wil ik niet
Ik ga in het buitenland wel topless, maar bij ons eigen strand of in onze eigen tuin niet. Doe niet moeilijk hoor met topje aantrekken @strand dan zie je ze wel even omdat ik geen zin heb om te stuntelen met verbergen. Als ik in de tuin ga liggen, dan kan ik me wel voorstellen mn topje uit te doen, maar dan een dun stukje stof wel over mijn boobies. In theorie zou ik uit het zicht kunnen gaan liggen overigens. In ons vorige huis hadden we een buurmeisje van een jaar of 20 en die lag idd op een gegeven moment topless op een stretcher... Zag ik toen ik de ramen boven aan het lappen was... Ik ben er direct mee gestopt omdat ik niet iemand het gevoel wilde geven dat ik mijn buurmeisje aan het bespieden was... Overigens vind ik de maat van boobies niet uitmaken voor wel of niet topless. Ik was/ben zowel met cup G als cup C topless in het buitenland
Als jij je er je er niet gemakkelijk hij voelt, dan is het toch simpel genoeg? Gewoon niet doen. ik zou me er ook niet prettig bij voelen. Je hoeft toch niet topless? je kunt dat ook oplossen door bijvoorbeeld een strapless bikini te gebruiken. Dan heb je geen witte strepen die zichtbaar zijn als je kleding draagt. Die witte borsten ziet toch niemand?