VIP huisje op CP

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Loesje86, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wij gaan binnenkort een weekje naar CP en hebben nu voor t eerst een vip-huisje geboekt.
    Iemand hier ervaring mee en zo ja, hoe was die evaring? Viel het tegen of zou je het zeker nog eens doen?

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zeker! Vooral de broodjesservice zo handig als je wat ver vh winkeltje ligt... Heerlijk!

We hadden toen thuis nog geen dolce gusto, maar daar wel en ml was overtuigd dus thuis meteen aangeschafd. Hihi

Verder was de badkamer heerlijk en ideaal douchen in stortdouche met een kruipende baby.

Sauna geen gebruik van gemaakt.

3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.281
    1.443
    113
    Ik neem eigenlijk altijd een VIP huisje indien beschikbaar. Het ligt een beetje aan het park hoe luxe het huisje is. Sommige VIP huisjes vind ik eigenlijk helemaal niet zo VIP maar in vergelijking met het comfort huisje is het wel veel beter. Ik zelf ga niet meer naar een comfort huisje tenzij het een gloednieuw park is (zoals in Frankrijk en Duitsland).

4. Loesje86

We gaan naar Het Meerdal.
    Ik las ergens iets dat deze vip huisjes vernieuwd zijn? Geen idee dus wat ik moet verwachten..

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Het Meerdal is echt superleuk!! Wij zaten niet vip, maar gewoon comfort op het eiland en dat was ook opgeknapt. Dus de Vip huisjes zullen ook wel netjes zijn.
    Verl pkezier.

6. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Wij gaan binnenkort naar een vip huisje op parc sandur. We zijn benieuwd!

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij hebben een VIP appartement gehad op de Eemhof. Prachtig uitzicht! Goede sauna, mooie badkamer en die broodjes 's ochtends aan de deur waren erg fijn. Maar daar is alles mee gezegd. Het bubbelbad maakte zoveel lawaai dat ik er alleen in kon als dochter wakker was, maar uiteraard doe je andere dingen als je kind wakker is. Verder vond ik het niet zo bijzonder. De volgende keer gaan we voor een Premium huisje. Kijken hoe dat bevalt.

8. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij gaan aanstaande maandag naar een vip huisje op erperheide, België.
    Wij hadden nu steeds comfort of premium geboekt dus ben benieuwd,....vooral de broodjes aan de deur lijkt me heerlijk en de stortdouche.

9. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Wij hebben 1x VIP gedaan.
    Het was wel lekker dat je bed al opgemaakt was.
    Maar de broodjes kwamen zo laat dat we die voor de lunch gebruikten.

Sauna was wel lekker, maar daar hebben we maar 1x in gezeten.

Laatste keer hadden we een no-comfort huisje denk ik :D
    We hadden niet eens een afwas machine :(

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Sommige parken hebben dat wel bij een comfort huisje.

Wij twijfelen ook of we voor vip gaan of niet.
    Heel veel meer luxe is het niet....maak je veel gebruik vd sauna of niet.
    Bedden zijn zo opgemaakt, ga je veel in de sauna....ik weet t niet.

11. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb dat de eerste keer gedaan toen ik met mn vriend was. Was wel lekker hoor broodjes aan de deur idd maar soms zaten er niet echt lekkere broodjes bij. De sauna zijn we wel paar keer in geweest net als bubbelbad en de stortdouche is echt fijn.
    Let wel op niet elk park heeft een vip huisje met een douche... zit blijkbaar ook verschil in.
    Nu hebben we een premium huisje ben benieuwd hoe dat is.
    Ik zou het wel nog een keer doen met korting maar nu hadden we een huisje met de babybox korting en zat die niet bij in vip.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.983
    15.610
    113
    Nabij Utrecht

De comforthuisjes hebben geen vaatwasser. Dat zijn de premium huisjes ;)

13. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg helemaal zin om naar CP te gaan door dit topic (en door het weer haha). Wij nemen altijd een eden VIP huisje en dan het liefst aan het water als die vrij zijn, kan vriend lekker vissen. Echt een absolute aanrader zijn die, weet niet of de normale VIP hetzelfde zijn als de Eden maar daar ontbreekt het in ieder geval aan niets, er zit zelfs een sauna. Broodjesservice echt ideaal inderdaad, alleen zijn we weleens vergeten de boodschappen kar buiten te zetten dus dan heb je een tas vol met gaten en half gegeten broodjes door de eenden en andere diertjes😂 Bubbelbad en rainshower zijn ook pluspunten, keuken van alles voorzien, rieten ligbedden en meubilair op 't terras.. en als je aan het water zit een fijn uitzicht. Wij genieten elke keer weer!

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Is niet waar:

Cottage Comfort

Daar heeft de comfort wel een vaatwasser.

15. Loesje86

Wij hebben ViP geboekt met de korting van Ouders van Nu, dus dat kan wel hoor :)

Ik ben benieuwd! Nog een paar weekjes!
    Ik zie alleen een beetje op tegen die dekbedden... Normaal neem
    Ik alles zelf mee omdat ik dat veeeeel frisser vind :D

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    We zijn net gister terug van CP Port Zelande. We zaten in een 4-persoons Comfort huisje, MET vaatwasser! Ook een oven, dus de broodjes die 's morgens bezorgd werden, heb ik vlak voor het eten nog even opgewarmd in de oven.

17. saro81

saro81 Actief lid

12 aug 2014
    222
    32
    28
    Vorig jaar in een VIP huisje gezeten. Zoals gezegd zijn de luxe badkamer en de broodjesservice fijn.

Het aantal handdoeken vond ik zeer beperkt. Dus die zou ik extra meenemen. Bedden waren opgemaakt maar losse onderlakens op de boxspring die niet bleven zitten. Lag ik s ochtends nog op een kale matras. Niet heel fris vond ik. Dus die zou ik ook meenemen.

18. Loesje86

Bedankt voor de tip saro!
    Zijn de dekbedden wel een beetje schoon en fris?

19. saro81

saro81 Actief lid

12 aug 2014
    222
    32
    28
    Ik vond de dekbedden zelf wel gewoon schoon en fris. Eigenlijk hetzelfde als in een hotel.

Wij kregen voor een midweek 1 kleine en 1 grote handdoek. Voor de baby lagen er geen.....

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Toevallig afgelopen maand tijdens de voorjaars vakantie een VIP huisje gehad in de Vossenmeren. Ik wil dus echt niet anders meer. Heerlijk vernieuwde huisjes, mooie BBQ in de tuin, lekkere luxe douche en uiteraard erg fijn een vaatwasser ( hoe bedoel je verwend ;) ) de broodjes service was ook erg fijn, iedere dag hadden we andere broodjes.

Even een tip voor mensen die het wel eens te duur vinden, kijk tijdens het boeken ook eens op de duitse of belgische site van Centerparcs. Je moet dan de .nl vervangen voor .be of .de
    Wij waren nu ( en ik meen het serieus ) € 250 euro goedkoper uit omdat we via de duitse site boekten. De reden hier van was dat ze in Duitsland op de datum dat wij wilde gaan geen kindervakantie hadden en wij in Nederland wel. Het loont dus echt om even te vergelijken :)

Deel Deze Pagina