hey meiden daar kom ik weer met mijn gezeur maar moet het tog even kwijt. ik had sinds vannacht pijn in mijn buik, ook met omdraaien, leek iets van spierpijn of zo. maar nu ben ik aan twerk, en heb het nu ook als ik loop, en met niesen en zo. tis een drukkend/zeurderig gevoel in mijn onderbuik. wat kan dit zijn? Heb ook al een paar dagen g1 ontlasting gehad, misschien dat dat het is? Of de groei van de baarmoeder of zo? Ik hoor graag jullie antwoorden. Bedankt voor het lezen van dit gezeur liefs mik
klinkt als bandenpijn, kan ook een combinatie zijn van bandenpijn en je darmen, bandenpijn komt omdat je baarmoeder groeit en je banden daardoor mee moeten rekken
Je baarmoeder is een spier en kan door het oprekken een spierpijngevoel geven. Het kunnen ook je banden zijn die om je baarmoeder heen zitten, daar heb ik sinds de baarmoeder groter is, sinds week 18 last van. En als je verstopping hebt, kan je ook dat voelen, net als wat mymiracle zegt! Ik fiets ook niet buikpijnloos door de zwangerschap heen hoor, het kan er gewoon bijhoren!