Hoi dames... Ik heb ongeveer 2 weken nu elke avond last van me liezen als ik naar me bedje ga... en dan komt er ook nog eens erbij dat ik las krijg van me rug... meer de bovenkant en zo na het midden onderkant valt wel mee... ik lig heerlijk in me bedje dus daar kan het niet aan liggen want gebruik ook een voedingskussen om mee te slapen anders zit me buik in de weg en lig ik niet zo lekker... heeft iemand dit ook gehad...? ik ga maandag de ha ff bellen maar dag plaats hier vast ook ff een berichtje.. want word er echt gek van....
yep hier ook, hier komt het door spatadderen in de liezen!! erg vervelend maar als ik even ga liggen gaat de druk eraf en gaat het beter. ik heb dit bij alle zwangerschappen gehad en gaat na die tijd direct weer over, maar is nu wel heel erg bijna zwart in liezen en schaamstreek
nou ik heb gewoon echt last ervan is niet de aders maar het zijn bij mij echt steken en das zo vervelend... zwart is het ook niet of zo... en als ik ga liggen pfff bij mij gaat het niet echt over maar ga of probeer gewoon dan te slapenen smorgen is het wel over maar na paar uurtjes is het er weer ook al zit ik heel rustig op de bank of wat dan ook,... maar bel morgen ff me ha want word er echt helemaal gek van....
Heb hier ook rond die tijd last van gekregen. Is banden/bekkenpijn. Heb het nu nog.....het is een scherpe pijn vooral met bepaalde bewegingen. Ik met bijvoorbeeld opstaan, draaien in bed, op één been staan. Ik ben naar een bekkentherapeut gegaan en dan heb je goeie oefeningen...
oke ja ik heb het heel erg als ik ook buk en met me zoontje bezig ben of dat ik hem op moet tillen hij weeg best wel wat.... morgen ff ha bellen lol
dan zal de huisarts ook bandenpijn zeggen. Niet teveel tillen en bukken en rustig aan zal het advies zijn
Klinkt echt als bandenpijn. Ik wist ook niet wat het was hoor, kreeg er pas heel laat last van, rond 28 weken. Heb ook BI voel wel het verschil zeg maar. Bandenpijn is hele gemene scherpe snijdende pijn. Als messteken en kan even door duren. Voelt bij mij soms zelfs aan dan alsof ik ongesteld moet worden. Voel je ook in je liezen. Kan niemand wat aan doen, dat hoort er (ook alweer ) bij ..