Corona proof teamuitje?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door cowgirl80, 5 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn team mag nog steeds niet tegelijk met zn allen op kantoor zijn.... maar het moet toch mogelijk zijn om iets af te spreken nu , ergens samen iets te doen?
    We zijn met 25 man, maar ik verwacht niet dat iedereen komt. Is dat nu te doen om uiteten gaan met zo’n groep? Wat zou je nog meer veilig op 1,5 meter kunnen doen, waarbij het dan wel gezellig is en je lekker kunt bijkletsen?

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Kun je niet een gezellige bbq organiseren met een professional aan de braai? Buiten dus, desnoods met partytenten.

cowgirl80 en Vero0504 vinden dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Voor de actievere dingen, paintball, airsoft, boogschieten etc is allemaal op afstand. (als ze open zijn) Boogschieten kan ook 3d parcours buiten in een bosgebied wat bij de organisatie hoort.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  4. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Solex rijden?

5. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Hier zitten we net zo....

We doen voorlopig nog maar even aan koffie drinken bij iemand in de tuin tot we echt als volledige groep weer iets kunnen organiseren.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben er ook mee bezig. Ons kantoor houdt elk jaar vlak voor de zomervakantie een pré-vakantielunch met elkaar in een restaurant. Dat lukt nu niet, omdat je met max 2 mensen uit verschillende huishoudens aan een tafel mag zitten, ook op het terras. Wij zijn met 7 mensen uit verschillende huishoudens, dus dat wordt niet wat.

Ergens bij iemand in de tuin is ook niet echt een optie, zo groot wonen we allemaal niet en bovendien allemaal best ver uit elkaar. Op kantoor ook niet, want we werken niet eens allemaal tegelijk op kantoor, dus waarom zouden we dan wel ineens allemaal tegelijk daar zijn voor een (onnodige) lunch. Dus ik denk dat het voorlopig niets wordt met die traditie.

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Maar 7 in een restaurant is misschien toch wel te doen? Ik hoorde van iemand die met 10 collegas uiteten was gegaan, in een apart afgehuurd zaaltje met 1 hele lange tafel en dan allemaal op 1,5 meter. Dat lijkt me nog wel te doen, alleen bij ons met 25 man is het minder.

Bij ons wonen mensen ook ver uitelkaar maar ja ik denk dan: we hebben 3 maanden geen reistijd gehad, dan kan het nu voor die ene keer toch wel.
    Ik zit nu te denken aan een picknick in het park achter het kantoor...

Deel Deze Pagina