Zou het dan extreem druk worden denken jullie? We wilde eerst naar Irrland in Duitsland maar aangezien het morgen nog warmer wordt gaan we daar morgen heen. Nou wilde de kids dus straks naar Toverland maar vraag mij af of dat niet extreem druk is. Iemand ervaring er mee?
Ben vorige week zondag geweest was het ook lekker weer en best druk. De kleine attracties waren meestal 1 a 2 rondes wachten. Bij de achtbanen, wateratracties en de blitzbahn was het erg druk ( 3 kwartier blitzbahn). Wij hebben abbo dus die grote dingen heben wij niet gedaan.
overal is het nu druk. wij zijn gisteren naar irrland geweest. ook kei druk! Overal zal het de komende 3 weken nog druk zijn gok ik zo. toch veel plezier!
Dankjewel. Normaliter gaan we op een doordeweekse dag ( ook in het hoogseizoen) en dan is het gezellig druk maar niet overdreven. Ach we nemen handdoeken mee zodat de kids in de water dingen kunnen en papa en mama kunnen chillen in het gras
Lekker naar toverland gaan de grote kermis in Venray is bezig dus veel mensen hangen vandaag daar omdat het ook kids dag is. En voor Limburg Noord is dit de grootste kermis en wachten ze hier al het hele jaar op ook de kleintjes dus.
Dit ga ik dus niet herhalen in de auto anders rijden we ineens naar de Kermis hahaha. Maar dat is misschien wel in ons voordeel. Ach we zien wel, we gaan gewoon genieten. Thanx voor de reacties