Ervaringsdeskundigen gevraagd: Welke camping is het leukst in de buurt vd Efteling? Welke raadden jullie aan?
ja? toch? die hadden we eerst op t oog maar de beoordelingen zijn niet zo goed nu dachten we aan 'het genieten'
Ik zou dan inderdaad voor het genieten kiezen, locatie is erg mooi!! de droomgaard is altijd een mooie camping geweest maar gaat hard achteruit..
Droomgaard was leuk toen het nog "t Hoekske heette!! Geen idee hoe het er nu is maar naar horen zeggen is het er erg achteruit gegaan. Er zit nog wel een camping naast, misschien is dat wat? Weet alleen zo snel niet meer hoe die heet... Heb t even opgezocht, duinlust heet die andere camping... zit er pal naast.
in mijn jeugd gingen we ook inderdaad naar het hoekske geweldig, wat een fijne (herfst)vakanties hebben we daar gehad... Maar Droomgaard is niet geweldig. Geloof wel dat de hele slechte recensies ook veelal gericht zijn op de sta caravans. Maar ik zou hem nu dus ook overslaan...
De droomgaard.... Daar zou ik gratis nog niet heen gaan Dan maar iets verder de paal of terspegelt echte aanraders!!!