Mijn beste vriendin is 30 geworden en ik wil voor haar een cadeau pakket samenstellen. Ze is iemand die van zichzelf erg origineel/creatief is in het bedenken van leuke dingen, dus ik wil er echt een leuk pakket van maken. Daarnaast is ze ontzettend mode bewust en houdt van makeup. Ze is op dit moment zwanger dus wijn e.d. gaat niet in het pakket. Ik zat zelf te denken aan een sauna bon, misschien iets van makeup van Charlotte Tilbury.. hebben jullie nog leuke ideeën om het pakket aan te vullen?
Een relaxepakket met verzorgingsproducten voor zwangere vrouwen? Borst-, billen-,buikcrème. Fijne gezichtsverzorging. Lekkere thee, met theezeefje. Paar leuke tijdschriften of een leuk boek. Bon voor zwangerschapsmassage. Sauna mag niet als je zwanger bent.
Ik vond het heerlijk om een dagje naar de sauna te gaan (later) in de zwangerschap (ja dat mag best). Helemaal als je last hebt van bandenpijn. Dus lijkt me een fijn cadeau. Zou er dan gewoon een passend pakket bij maken. Maar zeker ook lekker mama crème voor de buik erbij, misschien lekkere oliën. En wat lekkere chocola en thee/drankjes misschien. Maar tja ik weet niet of dat creatief of origineel te noemen is. Maar alsje goede vrienden bent weet je vast wat ze kan waarderen en maak je er gewoon iets van met dingen waarvan je weet dat ze er van houdt, dan zal ze er vast blij mee zijn.
Een cadeaubon voor een zwangerschapsmassage. Dat is echt zo lekker! Of een welness pedicure behandeling, zo fijn als je niet meer bij je voeten kunt
Dit heb ik even nagezocht, en daarop mijn reactie genuanceerd. Dat mag na de 15 wk en mits ze voor de zwangerschap ook regelmatig ging. Anders wordt het afgeraden. Infrarood sauna wordt helemaal afgeraden, omdat dit het lichaam van binnen meer opwarmt dan een gewone sauna.
Cinematicket (of een leuke dvd, hebben mensen dat nog tegenwoordig?) Nagellakjes Tijdschrift Geurstokjes als ze er van houdt Lekkere thee Chocolade Klein gezelschapsspel Mooie hammamdoek Badzout of bruisballen Fluffy (of niet fluffy) slippers Popcorn voor de microgolf
Ik heb laatst voor mijn hoogzwangere beste vriendin ook een pakket gemaakt voor haar verjaardag. Ik had doucheschuim, haarmasker, gezichtsmaskers, bodybutter, bodyscrub, face wash, face scrub, zo'n soort haarband om tijdens het gezicht schoonmaken/opmaken haar haren uit haar gezicht te houden, oorbellen en chocola erin. Ze was er echt superblij mee.