Cadeaupakket voor beste vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovieyou, 4 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Mijn beste vriendin is 30 geworden en ik wil voor haar een cadeau pakket samenstellen. Ze is iemand die van zichzelf erg origineel/creatief is in het bedenken van leuke dingen, dus ik wil er echt een leuk pakket van maken.
    Daarnaast is ze ontzettend mode bewust en houdt van makeup. Ze is op dit moment zwanger dus wijn e.d. gaat niet in het pakket.

Ik zat zelf te denken aan een sauna bon, misschien iets van makeup van Charlotte Tilbury.. hebben jullie nog leuke ideeën om het pakket aan te vullen?

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.700
    2.511
    113
    Een relaxepakket met verzorgingsproducten voor zwangere vrouwen? Borst-, billen-,buikcrème. Fijne gezichtsverzorging. Lekkere thee, met theezeefje. Paar leuke tijdschriften of een leuk boek.
    Bon voor zwangerschapsmassage.

Sauna mag niet als je zwanger bent.

Lovieyou vindt dit leuk.
  3. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Ik vond het heerlijk om een dagje naar de sauna te gaan (later) in de zwangerschap (ja dat mag best). Helemaal als je last hebt van bandenpijn. Dus lijkt me een fijn cadeau. Zou er dan gewoon een passend pakket bij maken. Maar zeker ook lekker mama crème voor de buik erbij, misschien lekkere oliën. En wat lekkere chocola en thee/drankjes misschien. Maar tja ik weet niet of dat creatief of origineel te noemen is. Maar alsje goede vrienden bent weet je vast wat ze kan waarderen en maak je er gewoon iets van met dingen waarvan je weet dat ze er van houdt, dan zal ze er vast blij mee zijn.

Lovieyou vindt dit leuk.
  4. Pompidom

Pompidom Actief lid

6 jul 2021
    315
    164
    43
    Vrouw
    Een cadeaubon voor een zwangerschapsmassage. Dat is echt zo lekker! Of een welness pedicure behandeling, zo fijn als je niet meer bij je voeten kunt :roflmao:

Jo79 en Lovieyou vinden dit leuk.
  5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.700
    2.511
    113
    Dit heb ik even nagezocht, en daarop mijn reactie genuanceerd. Dat mag na de 15 wk en mits ze voor de zwangerschap ook regelmatig ging. Anders wordt het afgeraden. Infrarood sauna wordt helemaal afgeraden, omdat dit het lichaam van binnen meer opwarmt dan een gewone sauna.

Lovieyou vindt dit leuk.
  6. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.591
    3.936
    113
    Vrouw
    Cinematicket (of een leuke dvd, hebben mensen dat nog tegenwoordig?)
    Nagellakjes
    Tijdschrift
    Geurstokjes als ze er van houdt
    Lekkere thee
    Chocolade
    Klein gezelschapsspel
    Mooie hammamdoek
    Badzout of bruisballen
    Fluffy (of niet fluffy) slippers
    Popcorn voor de microgolf

7. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Tegoedbon voor een broodje rosbief of carpaccio voor na de zwangerschap

Lynx vindt dit leuk.
  8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.379
    8.889
    113
    Vrouw
    Ik heb laatst voor mijn hoogzwangere beste vriendin ook een pakket gemaakt voor haar verjaardag. Ik had doucheschuim, haarmasker, gezichtsmaskers, bodybutter, bodyscrub, face wash, face scrub, zo'n soort haarband om tijdens het gezicht schoonmaken/opmaken haar haren uit haar gezicht te houden, oorbellen en chocola erin. Ze was er echt superblij mee.

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.217
    113
    Home
    Iets van haar favoriete chocolade
    Leuk tijdschrift
    Amberblokjes

Deel Deze Pagina