Ik ga over een maand naar israel (5 uur vliegen) Elayha is dan 4 maanden. Ik lees overal dingen dat je de maxi cosi niet mee mag nemen het vliegtuig in dus neem ik me draagzak mee en de maxi cosi maar op de bagageband met de kinderwagen. Nu mijn vraag.. Moet ik de fles vooraf maken en dat ze het in het vliegtuig gaan opwarmen?of moet ik alles in boterhamzakjes stoppen en het in vliegtuig klaar maken? Nu heeft mijn kleine meid koemelkallergie dus ze krijgt speciale melk. in 1 zo'n bus zit maar 400gr melk..niet veel dus... ik mag dan wel 7 bussen meenemen in de koffer weet iemand of dat een probleem is?en dat ze niet gaan denken dat ik coke smokkel ofso Groetjes
ik geloof dat je ook die bereide voeding niet lang kan en mag bewaren dus ik zou het water in het flesje meenemen en het poeder apart en dan daar klaarmaken als je het nodig hebt ik zou voor de zekerheid even bellen of je het allemaal mee mag nemen maar je kindje heeft het toch nodig dus ik neem aan dat het geen probleem is als de bussen afgesloten nog zijn?
ik hoop het..maar ik ga het gelijk vragen wanneer ik ga boeken. die bussen zijn helemaal afgesloten ik moet ze met een mesje openen.
Ik heb tot nu toe 4x gevlogen en altijd heb ik flesjes met water bij me gehad, vaak 2, 1x 3 en de flesjes zijn 220ml. de poeder hebi k apart meegenomen. Ik heb een warmhoud compartement in de luiertas, maar de stewardess bood ook al aan om het flesje op te warmen, dus dat kan ook. En ja, ik denk dat het het beste is om het allemaal pas klaar te maken als je het nodig hebt. Vlieg je alleen of heb je een metgezel, dat maakt het namelijk wel makkelijker Mbt de maxicosi, je mag je hele kinderwagen met maxicosi meenemen tot in de slurf. Daarna moet je je kind dragen en natuurlijk bij je op schoot nemen in het vliegtuig. Zodra het vliegtuig landt worden de kinderwagens het eerst uitgeladen en kan je je kind weer gewoon in de wagen vervoeren. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik alleen maar ervaring heb op de route amsterdam-dublin en vica versa. Ik zou het voor de zekerheid navragen natuurlijk. Better be save then sorry!
Ik had een mailtje gestuurd naar schiphol met wat wel en niet mag. Je mag zoveel melkpoeder mee nemen als dat je nodig hebt daar. Ook in de handbagage , alleen je mag geen water mee nemen. Nou had ik een lege thermoskan meegenomen en na de douane heb ik dat laten vullen met opgewarmd water. Had zelf een flesje gekocht en dat bij het eet gedeelte laten opwarmen, zodat ik zeker wist dat ik warm water had aan boord. Want bij transavia hadden ze alleen au bain marie aan boord en dat duurt natuurlijk iets langer met opwarmen en als mevrouw hier honger heeft nou dan mag het niet te lang meer duren haha.