ik voel me zo ontzettend futloos! heb he-le-maaaal geen energie kan moeilijk iets doen, word eigenlijk best moe van mezelf wie herkent dit...ligt dit nou aan mij of aan het feit dat ik zwanger ben! was met de eerste ook wel moe, maar zo?
ik wilde net ook het zelfde vraag plaatsen, wat toevallig. Ik ben ook heel flutloos en voel me ook heel moe en flauw en beetje duizelig en ook nog eens beetje benauwd . Ik ben aan het twijfelen of ik de gyn ga bellen. Of is dit normaal? Liefs, visitor
hoi hoi,, hier ook geen energie te bekennen,, en wel een hummel van 1 1/2 rondlopen met genoeg energie wil ook helemaal niets, soms kan je nog wel zeggen van kom op maar zelfs daar inderdaad geen fut voor.. sterkte
jep ik heb er ook 1 van ruim 1 en das geen pretje! ik ben nog niet eens in staat om tegen mezelf te zeggen ''hup kom op'' word er echt niet goed van!
hoi! heel normaal in het begin hoor ik had er ook veel meer last van als in de eerste zwangerschap. Mijn kindje is inmiddels 3 dus heeft gelukkig wat minder verzorging nodig, maar aandacht trekken doet ze wel! Ik ben trouwens heel de zwangerschap moe gebleven... Wil jullie niet ontmoedigen, maar dit kan dus wel Tipje: als het kan gewoon ff gaan liggen hoor en een dutje doen! dan voel je je daarna vast weer ietsjes beter... succes allemaal met de vermoeidheid!
Ik was ook extreem moe en futloos in het begin... lag elke dag om half 7 al op bed..en het liefst tussendoor ook nog een paar x. Is wel heel vervelend nu, maar over een tijdje krijg je echt meer energie! Er gebeurd nu zóveel in je lichaam... over een tijdje is je lichaam er wat meer aan gewend en dan komt vanzelf de fut weer meer terug.. uitzonderingen daar gelaten natuurlijk
ook ik was erg moe in het begin en daar heb ik zoveel als mogelijk aan toe gegeven. lekker veel slapen dus en het huishouden maar even het huishouden laten. nu krijg ik het weer een beetje terug zo op het einde. komt niet veel uit mijn handen, hoe graag ik het ook wil. all part of the game! helaas