Vliegen!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MamavanSamia, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Hallo meiden!

Wij vliegen in januari naar de dominicaanse republiek en dat is ongeveer 10 uur vliegen..
    hoe moet ik dan de tijd doorkomen? Heeft er iemand tips.. en hebben jullie weleens zolang gevlogen? ik ben zo bang omdat we alleen over zee vliegen!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb je geen nintendo ds of iets?

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

boekje mee, kussen mee, ipod mee, genoeg snoep etc. en vaak kun je tijdens die lange vluchten ook een film kijken oid. heb je hobby's die klein genoeg zijn om mee te nemen? bv. breien of borduren of schrijven of zo?

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar vakantie.
    ELmo

5. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    ja ik neem wel mijn psp mee en een paar films.. een kussen? krijg je die niet standaard in het vliegtuig?

ik kan niet zolang zitten dat zal echt een probleem zijn..! En slapen zal helemaal niet lukken omdat ik bang zal zijn haha

het is een dramaaa!

6. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    10 uur vliegen is zo voorbij. Wij zijn van de zomer naar Mexico geweest, ook 10 uur vliegen, met een kind van nog geen jaar. Ging prima! Daarvoor hebben we ook wel langer gevlogen, 12 uur en 14 uur. Het is natuurlijk gewoon een lange zit, maar er komt eens een hapje en drankje langs. Je kan films kijken, die meestal inbegrepen zitten bij zo'n lange vlucht. Boekje en tijdschriften mee, psp en een tas met lekkere dingen ... Komt echt wel goed! ;)

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi MamavanSammia,

Met welke maatschappij vlieg je?
    Ik vlieg aardig vaak lange afstanden voornamelijk naar Amerika en je wordt altijd best bezig gehouden. Veel films etc. Ligt er wel aan met wie je vliegt, maar soms heb je de hele vlucht door keuzes. Ik lees heel veel en psp veel op een vlucht.

Net zoals jij slaap ik niet want ook ik blijf toch wel angst houden. Nou moet ik zeggen dat het wel steeds beter gaat.

Veel plezier op vakantie. Ik vertrek donderdag weer naar Boston.

Groetjes
    Elvira

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.675
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Mijn langste vlucht was 15 uur(NL-Indonesie)maar ikverveel me nooit!
    Zelf luister ik muziek,film kijken,woordzoeker doen,Nintendo DS,eten,wandelen,slapen.
    Veel plezier in elk geval!

9. Ik denk niet dat je je breinaalden mag meenemen in het vliegtuig... ;) Je mag al geen busje deo meer meenemen...

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    :) :)
    haha denk het ook niet

oo meid sterkte ben 2 jaar terug naar MExico gevlogen 14 uur vlucht was een ramp en durf niet meer te vliegen nu... zou ook zo graag weer naar carribisch gebied willen.. anders neem je lekker een slaappil? haha

Deel Deze Pagina