Hoi, wij hebben in het weekend van 6 februari seks gehad en ben daarna een keer de pil vergeten. We gingen een weekendje weg en heb geen stopweek gehad. Na die pilstrip ben ik niet ongesteld geworden en heb een aantal testen gedaan die negatief waren. Ook een bloedtest die was ook negatief (heb ik op 27 februari gehad) Nu ben ik eindelijk toch ongesteld geworden na bijna 4 weken overtijd alleen was dit maar heel even (2 dagen) en het is in een keer weer gestopt. Normaal heb ik altijd dat het minder wordt en dan een beetje bruine afscheiding (sorry voor de onsmakelijke details) En normaal ben ik het ook altijd 4 dagen. Daarbij heb ik veel last van moeheid en veel last van hoofdpijn. Ook ben ik met vlagen misselijk. Kan ik toch zwanger zijn? Of is dit onmogelijk? Alvast bedankt voor het antwoord!
Nu vanmorgen in de supermarkt wordt ik misselijk en ben nu al moe terwijl de dag net begonnen is. Wordt er zo moe van en denk dat mijn lichaam mij aan het bedriegen is. Vanmorgen getest en ik zie geen streepje en snap er helemaal niks meer van. Ga dinsdag naar de huisarts maar ben benieuwd wat jullie denken!
Hoihoi, Ik denk niet dat je zwanger bent, je cyclus kan nog helemaal ontregeld zijn van de bevalling en de pil. OVerleg het inderdaad even met je huisarts dan heb je wat meer zekerheid. Imke