Bruiloft geannuleerd

Discussie in 'De lounge' gestart door MvN, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hoi Hoi,

Vorige week zaterdag had ik een topic geopend over familiekwestie ( http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/218614-familiekwestie-zucht.html ). Nu ben ik niet van plan dit keer mijn excusus aan te bieden want naar mijn idee heb ik niks fout gedaan.

Nu vind mijn oma doodleuk dat ik maar mn excusus moet gaan aanbieden aan mn ouders ook al meen ik er niks van aangezien mijn ouders nooit naar mij zouden komen voor excuses. En ik heb zoiets van wanneer mn ouders voor 11 maart niet hun excusus hebben aangeboden komen ze maar niet op mijn bruiloft.. maar nu zegt mn oma dat wanneer mn ouders er niet zijn zij ook niet komt..

Nu heb ik het dus helemaal gehad en zonder mn oma erbij trouw ik dus echt niet.. zij is mijn laatste familie..

Dus nu is de bruiloft geannuleert... gefeliciteerd ouders...

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Meid, ik zou ze niet laten 'winnen' op deze manier.
    En ik vind het van je oma geen stijl jou te dwingen tot excuses.

Je bruiloft gaat er toch om je liefde voor je man te bezegelen?!
    Dat kan ook prima zonder hun!

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Wat vervelend (zacht uitgedrukt)
    Maar je laat je "feest" toch niet door hun verpesten? Desnoods trouw je gewoon met zn 2en, en evt getuigen?

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik vind het erg dat jouw oma, die blijkbaar erg belangrijk voor jou is, jou blijkbaar niet zo belangrijk vindt.

Ik zou echt m'n hoofd in de wind gooien en puur kijken naar de liefde die je voor je aanstaande voelt, in plaats van naar de liefdeloze ellende die je van je familie op je dak krijgt. Vooruit kijken, niet achteruit!

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Wat erg voor jullie zeg!! en zeker gezien de reden....:(

Jammer dat je oma zo'n reactie geeft, tenslotte weet ze toch
    ook dat het jou niet gelukkiger maakt..

Succes meis

6. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ja, dat is ook een mooi idee. Alleen met de mensen die schijnbaar echt om JOU en om je (To be) Man geven. Die zijn namelijk echt familie. Familie is niet alleen maar iemand met het zelfde bloed hoor.

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Lastig meis, maar ik zou je niet op je kop laten zitten door ze!
    Probeer anders gewoon eens bij ze langs te gaan om rustig met ze te praten. En dan te vertellen dat jij je achtergesteld voelt bij je broer en zus en dat je daardoor gekwetst bent.

Anders zou ik het gewoon accepteren, ze gewoon op je bruiloft laten komen, puur omdat het je ouders zijn. Het is jouw dag, jouw verbintenis met je man en ik zou dat niet door je ouders tegen laten houden!

Sterke meid!

8. MvN

MvN Niet meer actief

mn oma vind dat ze het niet kan maken tegenover mn vader om dan naar mijn bruiloft te gaan, en ze is bang dan ruzie met hem te krijgen.

Maar zo trouwen heb ik nooit in mn hoofd gehad, we zouden groot gaan trouwen.. en ik ben bang dat ik heel erg spijt ga krijgen als ik gewoon op een maandagochtend ga trouwen

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Jeetje zeg dat is ook geen leuk begin van je bruiloft! Zou het tegen die tijd dat het 11 mrt is het niet opgelost zijn met oma.

Ik zou het anders toch overwegen om tegen je ouders sorry te zeggen ook al meen je er niets van als dat voor oma zo belangrijk is dat ze anders niet komt. Wel zou ik ervoor zorgen dat je ouders je bruiloft niet kunnen verpesten, want daar zou ik ook een beetje bang voor zijn.

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

jezus mina wat een verhaal ... Je bent gek dat je je bruiloft voor hun annuleerd, als ik jou was zou ik het gewoon doen en zeggen tegen ze dat als ze dit voor jou zouden verzieken je ze nooit meer hoeft te zien, dit zou ik doen als ik jou was ... Wie is zij om te gaan bepalen voor jou dat je sorry moet zeggen, neem aan dat je oud en wijs genoeg bent om dit zelf te beslissen .. Nogmaals laat niet zo makkelijk over je heen lopen meis !

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0

Pff.. Wat een flut reden (verbeter me als ik het fout heb, maar zij heeft jou toch vooral opgevoed?) En als je dan uit angst voor ruzie, met je vader niet gaat.. Zwak.

T hoeft toch ook niet op maandag ochtend? T is toch JULLIE feest? Dan kan je het toch doen zoals je het wilt?
    Maar ik kan me voorstellen, dat als je het groot in je hoofd hebt, dit een enorme domper is.. Maar t is nog lang geen maart! Wie weet, is dan alles wel weer opgelost?

12. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Volgens mij is de belangrijkste persoon op jullie bruiloft, naast jezelf dan, je aanstaande. Wat vindt hij ervan dat jij de bruiloft annuleert voor je familiekwesties? Ik zou het niet zo grappig vinden. Je bruiloft is toch een belangrijke gebeurtenis, en als mensen waarvan jij dacht dat je ze na aan het hart ligt, dan niet komen, moet je je mss afvragen of jullie echt zo belangrijk zijn voor mekaar dat je daar je bruiloft voor annuleert.
    Dat je oma niet komt is geen overmacht maar helaas een keuze van haar. Ik vind het geen reden om je bruiloft te annuleren. Laat je niet gek maken en beleef de mooiste dag van je leven fijn met je verloofde en je kind.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Amen! :)

14. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik denk er net zo over. Zo zou ik het ook doen. Dan maar niet, het is mijn dag (onze dag)!
    Maar dat is het hem nou juist, het is jullie dag en het maakt jou gelukkig als je oma er WEL bij is. Kun je haar niet proberen duidelijk te maken dat het echt belangrijk voor je is als ze er bij is. Dat zij onderdeel uitmaakt van het de mooiste dag van je leven te laten zijn?
    En zoals al eerder gezegd, maart duurt nog even....
    Ik hoop voor je dat het opgelost wordt!!

15. MvN

MvN Niet meer actief

mn vriend staat volledig achter me! hij begrijpt het volledig en is heel boos op mn ouders. Naast hem en mn dochter zijn mn opa en oma t belangrijkst in mn leven. Hun zijn tevens mijn getuigen.

16. MvN

MvN Niet meer actief

* ik heb het feest al moeten annuleren, voor voglende week had er een aanbetaling moeten zijn...

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ben jij gek dat je je bruiloft gaat annuleren!
    Als ze er niet bij aanwezig willen zijn, en hun gevoelens niet opzij kunnen zetten...dan komen ze toch lekker niet!

Het moet jullie dag zijn! En het belangrijkste is dat jullie er zijn!
    f*ck de rest!

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Bah bah bah wat ontzettend vervelend voor je! Ik hoop dat je je oma duidelijk kunt maken dat zij ontzettend belangrijk voor je is en dat je haar er dus graag bij wilt hebben en dat het niet draait om je ouders maar om jou en je man. Aan de andere kant, het is jullie dag en het is spijtig dat het zo moet lopen. Hopelijk komen jullie er voor die tijd uit en hebben jullie de dag van je leven.

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik had dus juist het tegen overgestelde gedaan.

Als hún jou mooiste dag willen missen om zoiets onbenulligs zijn ze niet eens de moeite waard om te komen

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Meid laat ze lekker barsten en maak er met je gezinnetje een topdag van! Je trouwt met je man en niet met hun zeg, kom op.
    Hoe halen ze het in hun hoofd jou met zoiets kinderachtigs je mooiste dag te willen ontnemen, beetje respectloos.
    Idd zoals Chantal zegt niet zo over je heen laten lopen.

Deel Deze Pagina