Op vakantie naar Noord Afrika

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Mamavyas, Dec 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo Ladys,

Het is de bedoeling dat ik met Yassir half december op vakantie ga voor 3 wkn.
    Eerste keer vliegen voor Yassir, spannend dus :eek: ook voor mij eerste vakantie met Yassir samen :D .
    Wat moet ik meenemen aan medicijnen bijv. ik heb wel een aantal medicatie die ik heb gekocht om mee te nemen. Misschien moet ik ook nog iets anders meenemen dat heel belangerijk is.

Wie kan mij nog tips geven?

Alvast bedankt!

Groetjes

Hanan ;)

2. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Niemand tips?

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    ORS voor als Yassir ziek wordt misschien? En paracetamol zetpil. Meer zou ik niet weten eigenlijk...
    Heb je al nagevraagd of je inentingen nodig hebt bij de GGD?

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo Judith,

Lief dat je reageert op mijn topic. Ik heb van de GGD een brief gekregen om Yassir in te enten(weet niet of ik het goed schrijf). Eind Januari moet hij daar langs maar ik ga vragen of het eerder kan. Paracetamol ja dat had ik ook ingedachten en RVS voor tandjes hij is immers 5 mnd en wie weet komen er juist op vakantie tandjes of de pijn ervan. Ook heb ik van RVS druppels tegen hoesten. Nutriton neem ik mee, friso comfort. Volgens mij zit dan zeker over het aantal kilos dat mee mag hihhihihih :D .

Groetjes

Hanan

5. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Achjoh, heel veel dingen kun je daar bij een apotheek ook kopen hoor ;) Veel plezier alvast!

Share This Page