vliegen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Wereldjongetje, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Ik zit een beetje in dubio.
    Ik ben druk aan het kijken voor een zomervakantie. Maar heb nog erg mijn twijfels. Gaan we vliegen of met de auto. Het enige wat me tegenhoud om te gaan vliegen is alles wat mee moet. Heb eigenlijk al een mooi hotel gevonden.
    Nou zit ik alleen met een paar vraagjes.

-Ik zit te denken om een buggy aan te schaffen die je in standen kunt verstellen. Welke raden jullie aan en is niet te duur?

-De maxicosi moet ik die meenemen? We zullen toch naar het hotel een stukje in een bus moeten of mag hij dan wel gewoon op schoot?

- Zouden jullie een gewone hotelkamer boeken of toch iets van een appartement?

2. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    hallo wij gaan ook met het vliegtuig op vakantie zoontje van dan 8 maanden en zoontje van 2.5 jaar wij hebben de chicco liteway en die mag je ook meenemen tot aan de gate dus dat is ook wel fijn en die is niet zo heel duur meen 90 euro van de maxicosi weet ik niet hoe je dat het beste kan doen veiligste is natuurlijk in de maxicosi maar weet niet als dat gaat

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    we zijn zaterdag teruggekomen van een vliegvakantie naar egypte met een dreumes van 13 maanden :)

we hadden een quinny zapp en de maxi cosi kinderwagen.. die laatste wilde ik niet mee in het vliegtuig, veel te zonde en de quinny zap kon niet in ligstand of we moesten er een zitje bijkopen.. en dan kon hij nog niet echt liggen.. vlak voro vertrek ben ik nog naar de babydump gereden en heb de koelstra buggy gekocht.. wat ben ik daar blij mee geweest! deze kon je helemaal laten liggen, ook de voetjes omhoog! ;) en lag hij helemaal plat :) ook heeft de nieuwe uitvoering een extra grote zonnekap, ideaal, zo had hij alleen de beentjes in de zon ;) en makkelijk in te klappen.. ideaal dus.. ik kan hem je zo aanraden! :)

ik heb nu dus nog een quinny zapp te koop hahaha..

wat ik je overigens ook als tip zou kunnen meegeven is de sack n seat.. dat is een kindereetstoel die op bijna elke stoel past en die we onderin de buggy legde, het is op te vouwen als een klein zakje. zo kun je overal even gaan zitten als ze geen kinderstoel hebben en zit je kleintje toch veilig en stil ;)

alvast een hele fijne vakantie!

Deel Deze Pagina