Hallo, In de zomervakantie gaan we naar Landal Vennenbos. We hebben een 4 persoons kinderbungalow geboekt. Weet iemand of daar standaard een kinderbedje (geen gewoon bed, maar een bed met hoge randen) in staat? Ik kan het niet vinden. En wat kan ik verwachten van een kinderbungalow wat betreft speelgoed etc?
WIj hebben toevallig gisteren ook bij Landal geboekt, maar wij moesten bij de reservering opgeven of we er een kinderbedje bij wilden. En een kinderbedje is te vergelijken met een camping bedje......Dusja, met hoge randen ze kiepen er niet zomaar uit... de kinderbungalow, dat weet ik niet. WIj hebben een "gewoon" huisje
Wij hebben al eens in een kinderbungalow gezeten maar dan van Landal Het Loo. Die was echt goed uitgerust voor de kids. -Een echt ledikantje ipv campingbedje -Wipstoel,box en 2 kinderstoelen -In de badkamer een commode zoals je in restaurants ed ziet dus hangend aan de muur. -Veel badspeelgoed + kinderbadje. -In het toilet po en toiletverkleiner -Kinderkamer met poppenkast en divers speelgoed. -In de keuken een flessenwarmer,kinderservies en bestek ruim voldoende. Het speelgoed is wel meer voor de oudere kindjes maar wij hadden al genoeg zelf meegenomen. Hoe het Vennenbos is weet ik zo niet maar over het algemeen zijn de kinderbungalows van Landal GreenParks | Kinderbungalows ruim uitgerust.
Dank dames, de foto's zien er goed uit op de site. Had ik nog niet eerder gezien. Ik hoop dat het bedje iets is want eigenlijk hebben we geen ruimte in onze auto voor het campingbedje dat we zelf hebben.
Hier tot nog toe geen slechte ervaringen met de bedjes van Landal gehad. Wij nemen wel altijd haar eigen (dikkere) matrasje mee. En oja het kinderbedlinnen stelt niet zoveel voor. Eigenlijk schandalig want je moet er wel voor betalen maar wij nemen zelf het hoeslakentje en slaapzak + eventuele deken mee.
Jawel zit matrasje in maar is zo'n standaard "dun" campingbedmatrasje. Wij hebben een dikker opvouwbaar campingbedmatrasje gekocht omdat ons meisje in de zomer 14 dagen in een campingbedje slaapt en dat is dan toch iets comfortabeler.
Hai, Wij zijn vorig jaar naar Het vennebos geweest van Landal met onze dochter van toen 1 jaar oud! Wij moesten wel bij het boeken aangeven dat wij een kinderbedje, campingbedje, erbij wilde hebben. Deze stond klaar in de slaapkamer in een kast. Beddegoed waren ze vergeten, maar dat lag klaar bij de receptie. Helemaal super geregeld! Onze dochter heeft hier perfect in geslapen en ik moet zeggen het zag er ook goed en netjes uit allemaal. Niet oud ofzo. Wij hadden een gewone 4persoons bungalow en geen kinderbungalow. heel veel plezier daar, wij hebben er echt super genoten met ons meisje!