Hoe heb jij je partner leren kennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrolijkheid, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe heb jij je partner leren kennen?

1. via internet

2. via vrienden

3. tijdens het uitgaan

4. via werk

5. via school/studie

6. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Je leest vaak dat zoveel procent zijn of haar partner tijdens uitgaan of via vrienden heeft leren kennen. Ik ben dus even benieuwd hoe dat hier is. Uiteraard mag je aanvullen met lieve, leuke verhalen :)

Ik zelf heb mijn partner via vrienden (vriend van vriend van een vriendin van mij snap je hem nog :p) (en toen zijn we naar de kroeg gegaan en daar is het opgebloeid dus een beetje van beide) ;)

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ga nu 1 jaar met mijn grote liefde
    kende hem eigenlijk al heel lang maar had hem al een tijdje niet gezien
    was toen nog met mijn ex op de kermis en onze kindjes daar zag ik hem weer op het 1e gezicht eigenlijk niet verder over nagedacht
    jaar later kwam ik hem weer tegen op n kermis en toen al tijden weg bij ex daar sprong ook de vlam over hihi:)

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Wij hebben elkaar ontmoet via internet. Nooit gedacht dat ik hem daar zou vinden! De allerliefste vent en papa van de hele wereld :D

We hebben elkaar in augustus 2010 via internet " ontmoet". Hij bleek maar 5 minuten van mij vandaan te wonen en elkaar nog nooit gezien. In mei 2011 hebben we een huis gekocht samen en geregistreerd partnerschap. In april 2012 hebben we dit omgezet in huwelijk met alles erop en eraan. In september 2012 werd ik zwanger en in juni 2013 is ons zoontje geboren. Het is in sneltreinvaart gegaan, maar oohhh wat een fantastische, mooie jaren hebben we nu al samen gehad. Kan niet wachten op de velen volgende jaren saampjes! :D;)

Oeps sorry, dat vroeg je niet.. Maar wilde het wel even kwijt! :p

4. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik heb hem ontmoet tijdens het uitgaan via een vriendin :)

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    We woonden in hetzelfde studentenhuis tegenover elkaar.

6. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik heb mijn man bij het uitgaan ontmoet en het was echt liefde op het 1e gezicht............... Vaak zeggen we nog tegen elkaar dat het gewoon zo heeft moeten zijn.
    Ik was net bij mijn nieuwe baan begonnen en was echt bekaf, maar mijn beste vriendin stond er op dat ik mee zou gaan, had er niet veel zin in, had last van de warmte (was op het einde van een hittegolf...........) en had die week al veel extra gewerkt.
    Maar ach toch maar mee.
    Mijn man had eigenlijk met maten afgesproken om naar een tentfeest te gaan, maar op het laatste moment heeft hij toch beslist om naar het cafe te gaan (THANK GOD!!!)
    Ik zat nog op het terras en zag hem naar binnen gaan, Men Mij hart sloeg meteen een slag over.........
    Nu zijn we bijna 8 jaar verder waarvan al bijna 6 jaar getrouwd en gezegend met 3 kindjes (tweeling van 5 en een van 18 maanden)

7. Nati

Nati Niet meer actief

In de kroeg.
    Hij dacht dat ik de vriendin was van een vriend, waar hij op dat moment ruzie mee had. Dus om die vriend te pesten is hij met mij gaan praten. Lekker puberaal en niet echt een compliment voor mij, maar ach, 15 jaar later ben ik nog steeds blij met dit misverstand (want ik had helemaal niets met die vriend)! :D

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Via de duikvereniging :)

9. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Leuk!!

Ik heb mijn man uitgekozen op relatieplanet nl hahahahaha
    Eerst 1 maand gechat, elke dag (ja ja ik moest gewoon nog inbellen zodat ik internet had...).
    Na de eerste date volgende een tweede en toen zijn we bij elkaar gebleven. 2 mnd later officieel samenwonen en dat is nu 11 jaar geleden!
    Nog steeds zijn we dol op elkaar en hebben 2 parels van kids!

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

In de trein :D en het is een heel romantisch verhaal... hihi

11. maria04

maria04 Niet meer actief

Via zijn werk. In de zomervakantie werkte ik vaak bij boeren maar had toen besloten om bij een bakkerij vakantiewerk te gaan doen. Ik Was 16 jaar en de vonk sloeg over. En nu 15 jaar verder nog steeds gelukkig :)

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    We hadden allebei een bijbaantje in een snackbar.. Staan in t dorp nog steeds bekent als dat stelletje van die snackbar, en ondertussen getrouwd en een baby! :)

13. Vrolijkheid

Wel hoor, ik vroeg om de mooie en leuke verhalen! Heel mooi :)

14. Vrolijkheid

In de trein :) Dat is leuk ik vroeg mij altijd al af hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Dus als je je romantische verhaal nog wilt delen ;)

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Gelukkig! Leuk topic! ;)

16. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    In een game, World of Warcraft, het internet dus :)

17. Vrolijkheid

Die hoor je ook vaker :) Mijn man heeft ook via die (WoW) game gedate. Uiteraard vóór hij mij via vrienden, tijdens het stappen leerde kennen :p

18. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Mijn man is als 4-jarige naast me komen wonen, dus ik ben getrouwd met m'n buurjongen die ik inmiddels meer dan 30 jaar ken :D.
    Zijn inmiddels 15 jaar samen en 7 jaar getrouwd.

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mijn man ontmoet via internet in 2007
    ik was ziek en wist toen nog niet wat ik precies had. ( ben in 2009 geopereerd) maar mijn man maakte dat niet uit.. hij vond mij leuk ondanks de ziekte en is sinds dien mijn grote steun en toeverlaat en dat is hij nu nog. In 2010 samen gaan wonen In 2011 getrouwd, en in 2013 via draagmoederschap een prachtige dochter gekregen. en we hebben het hele gezellig met ons drietjes.

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    ik werkte in een cafetaria/kroeg en daar kwam hij vaak. ik had nog met mijn ex maar dat was al niet veel soeps meer. hij heeft mij echt versierd een paar weken, en over 5 dagen zijn we 14 jaar samen en 3 kids verder

Deel Deze Pagina