Vliegende mieren

Discussie in 'De lounge' gestart door Nala89, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Bizar! wij hadden vandaag een hele zwerm meeuwen die heel laag vlogen en prompt die mieren vlogen hier ( in Belgie ) ineens zaten ze binnen en het zag in de straat zwart van de beesten :$

2. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier in Arnhem zijn ze vandaag ook tussen de stoeptegels tevoorschijn gekomen.
    Valt ook bijna elk jaar op de zelfde dag. Altijd op een droog moment.
    Ik vind het echt fascinerend hoe nauwkeurig deze migratie plaats vindt in Nederland en dus blijkbaar ook België.
    Dan ben ik als groot mens toch maar nietig in dit natuur fenomeen

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hier waren ze er ook vanmiddag. Ik noem het onweersvliegen. Onweert niet eens en maar 3 druppels regen gevallen :D

4. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar hè! Hier was het vandaag al weer minder dan gisteren. Gisteren zaten ze overal, door heel de stad kwamen ze onder de stoeptegels vandaan!

5. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Vorig jaar hebben we ze in Nederland 3x gehad. De natuur is compleet in de war ook al jaren.
    We hebben gister een paar spetters regen gehad dus ze zullen nog niet weg zijn vrees ik.

6. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Kokend water erover? Gewoon je tuin een dag niet in gaan, probleem opgelost.
    Op die dooie mieren komt ook van alles af om ze op te eten ;)

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Een dag de tuin niet in met dit lekkere weer? Ben me gek, kokend water er over heen, bezem er daarna overheen en even opruimen. Probleem opgelost en ik kan het zonnetje weer in :D

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.182
    113
    de kippen zijn er heel blij mee

9. Ballie

Ballie Niet meer actief

Ze zaten gisteren opeens overal! Ik dacht dat het iets lokaals was maar blijkbaar niet :p

Deel Deze Pagina