Het duurt nog even, maar binnenkort is het weer Halloween! Wie heeft er leuke ideeën en of tips? Ik wil dit haar graag iets origineels doen maar ik ben totaal niet creatief. Hier in de wijk doet men altijd een trick or treat en kan het niet eng genoeg zijn. Sommige mensen verven complete partytenten zwart en maken daar een pop-up spookhuis in, dat gaat mij dan weer net iets te ver. Wel is het plan om dit jaar met behulp van een beamer een 'levend' spook of zo iets op het raam te projecteren. Aangezien ik hier vast niet de enige ben die Halloween viert ben ik benieuwd naar jullie ideeën.
Om te verkleden zijn zombies altijd goed, en relatief makkelijk te maken. Clowns zijn ook erg populair (en freaking eng!) Xenos heeft veel Halloween versiering te koop, en voor weinig! Ik heb een vriendinnetje die altijd heel fanatiek een Halloween feestje geeft, ik ben dan 33 weken zwanger en wil proberen om dan met poppen armpjes en beentjes zo'n creepy bloederige baby belly te maken
Jaaaa ik kan ook niet wachten!!! Heb onderstaande ideeen van Pinterest gehaald. Vooral die met die melkflessen vind ik leuk. Daar doe ik van die breek-gloeistaafjes in.
Leuk! Hier in t dorp organiseren we een spooktocht voor kinderen. Onderweg opdrachten doen etc. Doe meestal mee als figurant maar moet dit jaar denk ik overslaan omdat ik bijna ben uitgerekend. Misschien dat ik wel de tuin ga versieren. Op pintrest staan zeker leuke dingen!
In onze wijk komen ze langs voor snoep. Als je een poster op het raam of deur hebt geplakt bellen ze aan. Anders niet, wel fijn dat je de keuze hebt. Vorig jaar meegedaan, was erg leuk. Ik had mij alleen verkeken op het aantal kinderen dat meedeed, had dus te weinig snoep.... Ik heb wat dingen van de Action gekocht, wil het ook niet te bloederig maken voor onze dochter...
Ik hou van halloween. Zelfs mijn kat is geboren op 31 oktober, hij is helaas niet zwart. WIJ lopen altijd de pretparken en events af en ben dit jaar zelfs gevraagd door een website om reviews te schrijven. Thuis doen we er vrij weinig aan, omdat wij in zo'n elitebuurtje wonen vol kakkers die daar niet aan doen. Lekker saai dus. tips: -met een beamer kan je enge filmpjes projecteren op een muur, zijn er genoeg te vinden op internet. -twee aardappelkisten tegen elkaar zetten en daaruit wat poppen armen en benen laten steken. -je kan in van die lantaarns van die waxinelichtjes op batterijen stoppen en daar een wit doek overheen trekken. -smeer je handen in met flink wat rode verf en druk ze tegen de ramen (kijk wel voor verf die je er weer makkelijk af krijgt.) -koop stiropor hoofden en plak daar een wit doek overheen die je er vervolgens ruim eronder laat hangen. -Pak een strokrans en van die speelgoed slangetjes, spuit het allemaal zwart en versier de krans met de slangen, als deurdecoratie. -wc rolletjes, knip daar ogen uit en stop er een lampje in. In het donker super creapy als je er een paar in de struiken en de tuin verstopt.
Een klein bluetooth speakertje verstoppen in de tuin met creepy muziek (youtube) is ook leuk. De ouderwets uitgeholde pompoen blijf ik ook leuk vinden!
hier doen we elk jaar mee met de trick and treat. Dit jaar thema spin. Grote bewegende spinnen in de voortuin. kleintjes en spinnenweb op de deur en armen. Grote nepkaarsen. maak op een mandarijn een gezichtje. Zien ze er uit als pompoentjes kleinere kindjes vinden die vaak super leuk.
Ik woon in Amerika en heb er zoveel zin in. Heel veel huizen zijn hier al compleet versierd. Kijk even op pinterest daar staan enorm veel ideeën. Mijn ventje heeft z'n outfit al gekocht.