Ja mijn vraag is of er iemand ervaring heeft met een betonlook vloer? Ik vind ze heel mooi maar is het een fijne vloer, heb geen huisdieren en krijg binnenkort wel een babytje. Zie je er veel krassen op enz? graag jullie meningen groetjes
Wij hebben de concretefloor van Magnovit ( www.concretefloor.nl ) sinds april en het bevalt heel goed. Geen krassen, wel hier en daar een putje in de vloer van een auto van Milan die van de bank valt. ( je moet het weten, anders zie je het niet ). Maar daar kan ik me niet druk om maken, er moet wel geleefd worden. Wel hebben we om deze reden voor lichtgrijs gekozen, omdat je op lichtgrijs nu eenmaal minder snel krassen ed ziet dan op bv donkergrijs. Ook in schoonmaak makkelijk: stofzuigen dweilen en klaar! Je moet er wel van houden, want het is natuurlijk een strakke vloer. Maar kil, nee helemaal niet. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je het verder aankleed. Ik ben er nog steeds helemaal happy mee en als ik nu weer een vloer zou moeten uitzoeken, zou ik het zo weer doen.
Hey Marloes, dat is toevallig wij willen dus ook een lichtgrijze vloer. Hebben jullie ook een matte kleur, je hebt dus ook glans en zijdeglans of zo?
Die concretefloor die wij dus hebben wordt afgewerkt met een olie wax. Hierdoor krijg je een zijdeglans, maar ik vind hem eerder mat.