is idd een erg leuk kado ik heb mijn vriend 2 jaar geleden een vliegles kado gedaan en hij vond het super leuk. en een slip-cursus heeft hij samen met mn vader gedaan en vond hij ook te gek. tis allebei er leuk dus......
het is toch VADERdag? je vriend is je vader toch niet? ik vind vaderdag iets voor kinderen, dat die iets moois voor papa maken, en niet dat de vriendin/vrouw, zo'n duur cadeau geeft. maar dat is wat ik vind!
Het is de vader van mijn kind, dus moet toch wel kunnen! En ik wil em gewoon iets leuks kado doen, dus heb nu een goede reden. En ik vind 89 euro wel meevallen Alhoewel ik ook nog zit te twijfelen over een Wii, daar heb ik zelf natuurlijk ook iets aan
Ik heb even voor je gekeken. Dezelfde als ik had kun je ook bestellen via http://www.goldenmoments.nl/cadeau-expe ... ucher.html Ik had de gele voor zijn verjaardag, maar een andere evt duurdere kan ook.
Blue Voucher Locatie: Product code: P05007 Onze prijs: 59.00 Red Voucher Locatie: Product code: P05010 Onze prijs: 199.00 Green Voucher Locatie: Product code: P05008 Onze prijs: 99.00 Gold Voucher Locatie: Product code: P05011 Onze prijs: 249.00 Yellow Voucher Locatie: Product code: P05009 Onze prijs: 149.00 http://www.goldenmoments.nl/cadeau-experiences/ 2 jaar geleden had ik dus een vliegles met reportage gegeven, maar dat heb ik rechtstreeks via een vliegschool geregeld, omdat ik wist dat hij dat ook echt wel leuk zou vinden om te gaan doen. Maar bij twijfel of willen laten kiezen is zo'n voucher een prima plan!
Voor degene die een slipcursus hebben gegeven: Er staat op de site dat je dat met 3 anderen doet. En zo'n cursus een uur doet, dan neem ik toch aan dat je zelf een uur mag rijden? IK bedoel het is dus echt de moeite waard zoiets te doen? En een vlieg cursus? Dan moet je oefenen in een simulator, en daarna kun je vliegen. Vraag me af hoe dat gaat, of je tijd ingaat zodra je gaat beginnen met de simulator of zodra je echt gaat vliegen. Wie kan weet dat?
@suusje wij hebben die Voucher van jou gekocht bedankt voor je pbtje, nu ken die zelf uit kiezen wat die wilt dat is veel makkelijker.
Mijn vriend vond het super! hij mocht ook boven onze woning vliegen en heeft gelijk allemaal luchtfoto's gemaakt. Hij heeft het er nu na 2 jaar nog elke keer over zodra het over vliegen gaat Dus denk dat het wel goed gaat komen met je kado