leuke camping gezocht in Spanje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door wendyw80, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Dit jaar voor het eerst een tent gehuurd op een camping in Duitsland.
    Dit is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar weer een tent willen huren
    maar dan in Spanje.

Ben me al een beetje aan het orienteren en waar we naar op zoek zijn:
    -camping aan de Costa Brava/Dorada
    -geen jongerencamping in de zin dat je tot 5 uur in de ochtend wakker ligt van lallende discogangers.
    -een camping wat leuk is voor onze kids van bijna 4 en 6 wb animatie en zwembaden.

Op verschillende sites kwam ik de volgende campings tegen,Cypsela,Castell Montgri,Kings,Intercalonge,Valldaro,El DelfinVerde en La Torre Del Sol tegen.

Iemand ervaring met 1 van deze campings ?

2. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Castell montgri ben ik vroeger een paar keer met mijn ouders geweest en afgelopen juni met man en kind. Echt een mooie camping. Omdat de camping tegen een berg ligt heb je wel wat hoogteverschil als je over de camping loopt. Tegelijkertijd geeft dat het gevoel dat de camping niet zo groot is als hij is. Verder veel oude bomen en schaduw. Daarnaast ideaal dat er meerdere zwembaden zijn zodat je altijd wel in de buurt van een zwembad zit. Ik raad deze camping dus aan. O en de discotheek is ondergronds dus hoor je niet. (Als hij al nog bestaat)

El delfin verde zijn manlief en ik ook geweest. De camping is wat kaler en t personeel super onvriendelijk. Wij hadden een huisje van de camping gehuurd en deze was zo vies en oud en uitgeleefd dat de gemiddelde sloppenwijkbewoner er zelfs verdrietig van zou worden. Toen we klaagden bij de receptie kregen we een ander huisje dat speciaal voor ons werd schoongemaakt. Nou was gewoon hetzelfde verhaal. Overal vuil en spinnenwebben. Tegen bijbetaling kregen we een ander huisje waar de poep nog onder de wc bril zat. En de receptioniste maar kwaad zijn omdat we steeds klaagden. Voor ons nooit meer! Het zwembad is trouwens wel mooi.

De hele omgeving daar is trouwens prachtig! Overal zijn mooie dorpjes en baaitjes! Platja de castell, de baai bij tamariu en aiguablava zij prachtig. Zo zijn er nog vele mooie strandjes daar!

3. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    El delvin verde ben ik jaren geleden geweest.. Wij hadden een caravan was echt schoon enzo. Was leuk daar.. Bewakers waren wel streng en irritant toen..

Wij zijn dit jaar in Lloret de mar geweest.. Ja een uitgaans gebied.. Veeeel jongeren.. Vooral in het centrum maar eerlijk waar wij hebben echt geen cent last gehad ervan.. Ze zijn super aardig en de Nederlandse jongeren gingen ook met de Kids spelen .. Ook handig dicht bij Barcelona blanes we zijn op 4 verschillende stranden geweest (zee ) in blanes heerlijk in tossa de mar heerlijk Lloret de mar en Salou (200km verder) heerlijk centraal .. Supermarkt 5 minuten lopen .. Centrum 10 minuten lopen.. Nee echt een heerlijke camping.. Mijn kinderen vragen steeds of we weer naar Spanje gaan.. Kind 7,5 jaar 3,5 jaar 2 jaar en baby.. Ook zwembad met glijbanen peuterbadje peuterglijbaan.. Kinder animatie wad ook goed.. Caravan schoon enzo.. Receptie die Nederlands spreekt ook het bedienend personeel.. Liepen alle talen daar :) via vacancoleil geboekt :) wij zijn net 1,5 week terug.. Ik wil weer terug met het bagger weer hier in Nederland

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben dit jaar op camping Treumal geweest, in Sant Antoni de Calonge, naast Platja d'Aro.
    Staat niet op je lijstje, maar is echt een aanrader!
    Het zwembad is klein, maar de camping ligt direct aan het strand, dus wij misten dat niet.
    Onze kinderen zijn 4 en 7 jaar.

5. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Torre del Sol is een hele leuke camping met alle faciliteiten: super zwambaden, speeltuinen, 2 restaurants, supermarkt en ligt aan het strand. Een aanrader als je buiten hoogseizoen gaat. het is namelijk heel erg groot en in juli/augustus kan het behoorlijk drug en lawaaierig worden.

6. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn op castell montgri en el delfin verde geweest. beide wel leuke campings maar onze favoriet aan de costa brava is mas san joseph van yelloh village. super camping, niet te groot, leuke animatie, mooi zwembad. deze ligt in santa christina d'aro en dat ligt tegen playa d'aro aan.

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

8. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wij zijn jarenlang naar Castell Montgri geweest.
    Maar daar kwamen steeds meer verhuur caravans en busladingen engelsen die voor veel overlast zorgden.

Daarna zijn we jaren naar Cala Montgo geweest.
    Net aan de andere kant van de bergen.
    Mooie camping, wel een stukje lopen naar het zwembad als je benden staat. Maar strand is op loopafstand.

9. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Wij gaan volgend jaar zeer waarschijnlijk naar Castell Montgri. Heb al gekeken en deze springt er wel bovenuit maar nu ben ik wel wat meer gebonden aan bepaalde campings want wil in een lodgetent en die zijn niet op alle campings aanwezig.

Maar wil sowieso een zwembad met glijbanen want zonder vind ik niet leuk voor mijn zoontje. Hij heeft zijn diploma's al dus dan kan hij heerlijk zijn gang gaan.

10. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Wij zijn er ook nog niet over uit.
    Denk dat het toch geen Spanje gaat worden want mijn
    man zat nu weer aan Frankrijk of Kroatie te denken.

Nu was ik voor Frankrijk aan het kijken maar het valt nog niet mee om een camping te vinden waar een zwemshort in het zwembad is toegestaan.l
    Mijn man is min of meer door zijn ziekte genoodzaakt om een short te dragen vandaar.

En de campings die ik gevonden had in Kroatie staan op Zoover weer niet zo best aangeschreven.

Maar goed we gaan gewoon verder met zoeken.

11. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben in spanje op Eldelfin verde en cala gogo gezeten. In Kroatie op camping amarin! Heerlijk dicht bij plaatsje Rovinj.

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wij gaan in Frankrijk altijd naar Les Charmilles.
    Kleine camping, maar top animatieteam en gewoon gezellig!!
    Volgens mij mag je daar gewoon in je short in het zwembad, als je maar iets aan hebt. Kleintjes mogen niet naakt bijvoorbeeld.

13. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Wij zijn 2 jaar geleden naar Cala gogo geweest met onze zoon (toen 1.9 jaar) Tenten staan op een heuvel en weinig contact met andere kinderen. We zijn net een paar dagen terug van Camping Valldaro via Family Holidays een tent geboekt. Heel erg goed bevallen. Grote camping, maar verdeeld in 2. Alle nederlanders staan bij elkaar. Elke avond minidisco, gewoon een leuke camping. Ik raad het je aan.

14. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    Wij zijn afgelopen weekend teruggekomen uit kroatie. We zijn 2 weken op camping Bijela Uvala geweest. Leuke camping met een erg mooie ligging direct aan zee. Het is wel een grote camping maar we hebben daar eigenlijk weinig van gemerkt dat het zo groot was. De kinderen vonden het ook erg leuk daar. Zoover moet je je ook niet te veel van aantrekken er zijn altijd mensen die over van alles lopen te klagen....

Deel Deze Pagina