Ik wil binnenkort een korte stedentrip maken. Maximaal 3 nachten. Wel ergens waar het mooi weer is. Iemand een goed idee? Het lijkt mij allemaal mooi namelijk!!!
Wij gaan eind april naar Sevilla, schijnt ontzettend mooi te zijn en dus veel cultuur happen! Edit; vanaf Eindhoven direct met Ryanair ben je er in 3 uurtjes vliegen.
Ja dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Alles is mooi! Maar wil in maart en ben eigenlijk wel toe aan mooi weer. Dus het moet wel een beetje warm zijn..
Wij waren een paar jaar geleden in maart in Barcelona, maar daar ben je echt niet zeker van mooi weer in die tijd hoor. Het was daar gewoon iets warmer dan in Nederland, maar dan heb ik het over een graad of 15, 16. Wij gingen niet voor mooi weer, dus ons viel het alleen maar mee, maar als je wel echt op mooi weer rekent zou ik niet direct aan Barcelona denken. Ligt er ook aan wat je onder 'mooi' weer verstaat, maar dan denk ik aan minstens een graad of 20-25?!
Barcelona is geweldig, maar in maart zonder jas lopen... kan als je mazzel hebt, maar de kans is ook heel groot dat het niet kan. Ik had toen geen dikke winterjas mee, maar m'n spijkerjasje met dunne bodywarmer had ik toch zeker nodig. Ik kijk altijd op Zoover als ik wil weten wat voor weer het ergens is en dit is de verwachting voor de komende twee weken voor Barcelona: Het Weer in Barcelona. Bekijk Weersverwachting van Barcelona | Zoover Kennis van me is laatst in Marrakech geweest. Vond ze erg leuk en daar is 't wel lekker weer. Moet je wel het nieuws in de gaten houden, want die kant op is 't natuurlijk wat onrustig, al hoef je er daar geen last van te hebben.