Hotelletje in Scheveningen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MamavanEL, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een leuk betaalbaar hotelletje in Scheveningen voor 1 overnachting. Ik heb een diner (bij het scheveningen strand)gescoord op een veilingsite en wil er een leuke avond + overnachting aan vastplakken.

Iemand een leuke tip?
    Heb uiteraard gekeken op Google maar wil graag wat ervaringen.

Ik wil mijn man verrassen in het weekend dat wij 5 jaar getrouwd zijn.

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Niet goedkoop maar zoooooo gaaf! Nachtje in het kuhrhause... Ontbijt is daar goddelijk lekker ;)

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    #3 Jippie, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
    Wij zijn in september 2004 een nacht in het Noordzee Hotel geweest. Ik weet niet of het hotel nog bestaat. Ze hebben wel een site, maar het tarievenoverzicht gaat maar tot 2008. Er staat wel een emailadres bij, dus je zou altijd contact op kunnen nemen.

We hadden een hele kleine kamer, konden net om het bed heen lopen. Wel een eigen badkamer met wc, die er verder netjes uitzag. Het ontbijt was ook prima. Het hotel zit vlak achter de boulevard. We zijn toen naar de musical The Lion King geweest, wat zo'n 5-10 minuten lopen was.

4. MamavanEL

Noordzee hotel geeft aan geen kamers meer te hebben op die datum :(
    Ff verder zoeken maa, Kuhrhaus is leuk maar ik vind zoveel geld betalen voor een overnachting niet nodig.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Er zit in de straat van het Circustheater een Ibis hotel. Geen idee of het wat is, maar dat zal op zich denk ik redelijk voordelig zijn. Verder zit er ook het Carlton Beach Hotel, maar ik denk dat dat misschien wel prijzig is. Verder zitten er ook wat onbekende hotels (dus geen ketens) vlak bij de boulevard.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, woon vlak bij Den Haag dus heb daar geen hotel nodig. Maar deze heb ik gezien iig.

6. Lentes

Lentes Niet meer actief

Jaren geleden eens in badhotel scheveningen geweest, voldeed prima! Vlakbij de boulevard en de tram voor de deur (kun je heel makkelijk naar den haag)

7. Lentes

Lentes Niet meer actief

ps; via booking.com zoeken op scheveningen! Zat even te kijken, zitten leuke tussen hoor! Nu wil ik ook weer heen! Haha

8. MamavanEL

Heb ondertussen al wat geboekt :D
    Nu kijken wat er allemaal te doen is in Scheveningen buitenom de film en het aquarium aan zee :D

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
  10. MamavanEL

Hotel Mimosa. Heeft goede recensies. Dat we een stukje moeten lopen is geen probleem. Hotel is gevestigd in de Renbaanstraat.

We gaan eerst uit eten en dan naar de film. De volgende dag willen we zeker naar Sealife en even over het strand lopen. Ik denk dat we dan weer richting huis gaan of we gaan nog even shoppen :)

Heb er zin in !!

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Grappig, ik heb een klant in de Renbaanstraat. :D

Heel veel plezier!

12. MamavanEL

Dat gaat zeker wel lukken, thanks !!! :D