Voor de liefhebber: Er is nu een gratis app te downloaden waar je e-books tijdens verschillende vakantie-perioden kan downloaden. Je hoeft hiervoor niet lid te zijn van een bibliotheek. Er zitten leuke boeken bij en voor ieder wat wils. Kan op je smartphone en/of tablet. Op VakantieBieb.nl - Een mooie lijst e-books voor op vakantie kun je meer informatie vinden. Ik heb hem in ieder geval gedownload, lekker gratis lezen de komende weken!
Volgens mij komen er deze vakantieperiode niet meer boeken bij. In de herfst- en kerstvakantie komen er weer andere.
Owww ok, alleen zie ik nergens kinderboeken staan terwijl in de uitleg volgens mij stond van wel? Of kijk ik niet goed nu.. Ach gratis is altijd leuk al krijgen we wss nu wel gezeur zoals in het ebooks topic iedere keer...
Die kinderboeken zijn voor kinderen vanaf 9 jaar helaas Gezeur? Dit is gewoon legaal, cadeautje van de Nederlandse bibliotheek!
Hmm hoor op school veel ouders die er uit voorlezen.. Mathilde of De GVR bijvoorbeeld. Heb hem gedownload.. Straks even bladeren maar