Weerterbergen nooit geweest, maar wel in Katjeskelder en daar zou ik nooit weer heengaan. Wat een enorme bende.
Ik ben bij beide geweest de weerterbergen vonden wij leuker. de weerterbergen is naast een mooi bos met zand verstuiving, het zwembad is groter dan bij de katjeskelder, ze hebben ook een groot restaurant, bowling en binnenspeelplek met animatie, bij katjes kelder vonden wij dat allemaal erg klein en krap. En bij de katjes kelder waren destijd in de zomer periode heel veel polen (leek wel alsof ze daar woonden en niet vakantie vierden), die daar dronken over het park heel hard reden.
Wij gaan jaarlijks naar Het Leukermeer. Bevalt heel goed maar je hebt niet de grootte van bijv De Eemhof. Juist dat kleinschalige vinden wij leuk maar dat is persoonlijk natuurlijk. En de omgeving is heel mooi vind ik.
moet trouwens even toevoegen, dat in beide parken wij de huisjes vies vonden. veel spinnen rag, als je een doek over de vloer haalt is deze zwart, dus je begint je vakantie met een schoonmaak beurt van het hele huis. Dit hebben wij bij particuliere vakantie huisjes, of bij centerparcs en landal echt nooit zo erg gehad.
Katjeskelder nooit geweest. Weerterbergen was best prima, maar niet voor herhaling vatbaar. Niet super schoon en ook geen wow-factor. Als ik je een park mag aanraden: hof van saksen van Landal.
Katjeskelder vind ik helemaal niks... Roompot Resort Arcen bezocht met de kerst, dit was een prima park voor een aantal dagen vakantie.
Sorry hoor....geen 1 roompotpark. Wij hebben het 2 keer geprobeerd in Zeeland, want het was zo lekker betaalbaar, maar sjemig wat een ranzige huisjes zeg pfft. Kennissen hebben tijdelijk gewoond op de katjeskelder ivm verkocht eigen huis, dat was nog erger, daar wonen ook veel andere nationaliteiten.
Katjeskelder is echt vreselijk!! En Weerterbergen eigenlijk ook... maar als ik miet kiezen tussen die twee, dan toch Weerterbergen. (Maar 100 keer liever Het Vennebos of Lommerbergen)
Katjeskelder is echt verschrikkelijk! Roompotpark de Leistert is een paar jaar open en vonden we een super mooi park. Huisjes ruim en super schoon.
Geen!! Vorige maand met familie naar Weerterbergen geweest, in een vernieuwd luxe huis voor 12 personen. Nog nooit in zo'n ranzig huis gezeten! Sanitair met sporen ontlasting, zelfs op de fontein!! Overal stof en dode insecten. Het zwembad was ook niet proper, drie dagen op rij keken we naar dezelfde vieze haarplukken aan de rand van het zwembad. Ik zou voor een Landalpark gaan!
Ik dacht even lezen wat voor tips er worden gegeven. Maar het enige wat ik uit dit topic opmaak is dat we nooit naar een Roompot park moeten gaan
Klopt. Al vond ik Marinapark in Volendam wel erg leuk. Op loopafstand van het centrum en dichtbij Amsterdam
Jemig, wat een verhalen hier allemaal zeg! Wij zijn op dit moment in Roompot park in Beekbergen, op de Veluwe. Maar eigenlijk is het van droom parken, maar wordt via Roompot wel aangeboden. Wij zijn eigenlijk wel heel tevreden. We hebben een 10 p huis (maar zijn wel met z’n vijven, dus dat is erg ruim). Het is netjes en modern. Prima faciliteiten op het park en de rest van de mensen zijn ook wel netjes. Veel groen eromheen. Het zwembad vind ik wel verouderd en ook niet zo netjes, maar ik ben op zich niet zo heel snel vies van dingen gelukkig .
Ik op zich ook niet hoor. Maar Katjeskelder was echt heel erg en er dreef letterlijk van alles in het zwembad daar.
We hebben nog sterk overwogen om daarheen te gaan, maar als ik alle berichten hier lees ben ik blij dat we dat niet hebben gedaan haha
Dichtbij Amsterdam is wel top natuurlijk! Dat zou nog een optie kunnen zijn, aangezien ik nog graag eens met mijn kinderen naar Amsterdam wil (rondvaart, tram pakken, nemo en Candy castle). Toch eens naar kijken