vliegtuig kind last van oren?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door toerist18, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wie heeft er ervaring met zere oren voor een klein kindje?
    Ik kan wel speciale oordopjes gaan kopen maar ik weet nu al dat hij die toch niet inwil.
    Hebben kinderen daar veel last van?
    Of is een beetje drinken ook al voldoende?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    veel laten drinken bij opstijgen en landen.. dan gaat het vaak het perfectste..

en je hebt inderdaad van die blauwe oordopjes ook inn een kneebare vorm.. dus die kunnen ze er zelf dan niet zo makkelijk uitkrijgen.

Maar ik vind drinken het beste gaan hier.

3. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    drinken of speen geven en van te voren neusspray inspuiten, gaat de gehoorgang van open staan en hebben ze minder snel last.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

weet je wat ook helpt! 2 plastic bekertjes meenemen en zodra je gaat stijgen/landen de bekertjes tegen haar oren aanhouden (is maar even maar helpt wel :D)

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Moeten er wel warme doekjes in de bekertjes en dat is niet zo prettig voor de oren.

Idd drinken en een neusspray is het beste.

Werk zelf in het vliegtuig en kindjes vanaf 2 maanden hebben hier idd erg veel last van.

britt

6. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wat voor neusspray bedoelen jullie? Gewoon die zoutoplossing voor baby's? En moet je dat dan inspuiten op het moment dat je gaat stijgen?

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik denk 10 minuutjes ervoor. Anders zit hun neus nog vol neusspray. Maar dat is wel een goede tip, zal het onthouden.

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    ja zoutoplossimg en voor stijgen en dalen.
    Even aan steward(ess) vragen hoe laat ze gaan dalen.

9. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Heeft hier ook goed geholpen. Nog beter is om er hete watten in te doen de stoom verzacht ook.

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja de xylo nog wat neusspray ...heb ik zelf ook gebruikt dit jaar...en ik had ear planes in een soort van plug doppen .....heb je ook voor kinderen .......maar dat wil hij niet zei je ...snap ik ook wel .....lekker laten snoepen winegummetjes bijvoorbeeld ...dan moet je veel slikken of mag hij dat nog niet ?

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gewoon drinken geven zodat hij goed kan slikken.

12. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Wij hebben gevlogen toen ons dochtertje 2 jaar was.
    Omdat ik zelf altijd erg veel last van mijn oren heb, heb ik voor de zekerheid voor haar ook de oordopjes gekocht. Na even goed toespreken wilde zij ze wel inhouden (mama had ze ook, dus vond ze ook wel weer leuk!).
    Verder moet je de otrivin neusspray gebruiken, dus niet de zoutoplossing. Deze is er voor volwassenen, en speciaal voor kinderen. Dit houdt de neus een paar uur vrij, en wij gebruikten het ongeveer een half uur voor het opstijgen.

Groetjes Sara

Deel Deze Pagina