Duits passagiersvliegtuig neergestort in zuiden Frankrijk | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Hoor het net op de radio. Bah wat vreselijk weer
O wat erg. Der komen der voortaan wel heel veel naar beneden. Vraag je toch af waar dat aan kan liggen. Is toch geen toeval meer. heftig hoor. Ben nooit bang geweest om te vliegen maar nu het zo dicht bij komt denk ik wel na voor ik weer in een vliegtuig stap. Hier in Tilburg woont dat Jongentje wat paar jaar terug als enige zo'n vliegtuigongeluk overleefde. Doodsangst in die laatste minuten moeten een hel zijn
Vreselijk, vreselijk. En doodeng! Ik weet dat vliegen veiliger is, maar als het fout gaat, kost het tientallen levens.
Waarschijnlijk geen overlevenden aldus president Hollande. Las ook dat het vliegtuig op flinke hoogte ligt in de Alpen en moeilijk te bereiken is.
Vreselijk, waarschijnlijk ook wel Nederlanders aan boord aangezien veel mensen vanaf dusseldorf vliegen. Sterkte voor de nabestaanden
Wat vreselijk. Ben benieuwd of en hoeveel Nederlanders erin zaten. Ik hoef persoonlijk niet meer zo nodig in het vliegtuig. Ik ga wel op vakantie in eigen land.
Vreselijk, ik hoop dat er overlevenden zijn. Waar ik heel erg van schrik is de hardheid en alle slechte grappen die hierover gemaakt worden in social media. Bah.
Serieus grappen ? hoe kunnen mensen dat nou doen echt wat verschrikkelijk dat er weer een vliegtuig is neergestort, echt verschrikkelijk
Meen je dat nou? Hoe kan iemand hier nou grappen over maken. Bah wat respectloos :x Ik ben ze gelukkig nog niet tegen gekomen.