Gatver... En het erge is je weet het niet. Heeft hij het al maanden zo voorbereid of is het een impulsactie geweest? Was hij wel bij zn 'verstand' of in een psychose. Zn ex heeft inmiddels een boekje open gedaan over hem tegen de Bild. Dat hij wat groots van plan was zodat idereen zn naam zou kennen. Als dat klopt dat is het wel degelijk met voorbedachte raadden. Bah... Artsen verschuilen zich altijd (vaak met recht) achter het doktersgeheim maar als een arts zn patient adviseerd niet te gaan werken omwillen van zijn psychiache gesteldheid, weetende dat deze verantwoordelijk is voor de veiligheid van zoveel mensen, moet er toch een mogelijkheid zijn om melding te maken bij de werkgever.
Of de copiloot heeft de captain snoepjes ofzo met laxeermiddel gegeven. De meeste piloten zullen op een vluchtje van 2-3 uur niet naar de cw hoeven denk ik.
Jawel hoor, ze gaan zo vaak. Júist op vluchten van 2/3 uur. Op de korte stretches (parijs,londen,hamburg) houden ze het meestal wel op. Ik had laatst een captain die zichzelf eens even lekker met een krantje terug trok. Daarna maar een halve fles toiletspray gebruikt haha Mannen hebben geen enkele gêne..
Vind dit altijd zo laf, dat achteraf gelul van exen... had dan je smoel open getrokken, dan hadden deze mensen misschien nog geleefd. En zij zal ook wel haar aandeel hebben gehad in de bewuste relatiebreuk.... ik ken geen enkele relatiebreuk waarbij dat niet zo is. Echt ogelofelijk, dat zoveel mensen achteraf allenmaal hebben geweten dat hij zo slecht in zijn vel zat, maar die zich er met een rotsmoes vanaf maken. Typisch. Grootste nog wel zijn behandelend psychiater. Die schuilt zich achter beroepsgeheim....
Nou idd... Ik snap sowieso niet waarom die mensen met de media gaan praten, als het al waar Js natuurlijk. 😒 Inmiddels is er al weer wat meer bekend, z'n surfgedrag op de ipad dagen voor de crash.... Ik hoop echt dat er dingen in de luchtvaart aan gepast worden om dergelijke risico's te verkleinen. Helemaal voorkomen kan natuurlijk nooit.
Deed Lubitz vochtafdrijvend middel in koffie van piloot? - Het Nieuwsblad Dit las ik, dus waarschijnlijk kreeg de piloot plastabletten in zijn koffie en moest daarom nodig naar de wc.
Bizar als het waar blijkt. Dan heeft hij het dus met voorbedachte rade gedaan. En niet het "juiste " moment afgewacht.