Vliegtuig neergestort in Frankrijk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna28, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ik ook. Moet je eens 6 minuten lang naar de klok kijken. Wat duurt dat verschrikkelijk lang :(

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Gatver... En het erge is je weet het niet. Heeft hij het al maanden zo voorbereid of is het een impulsactie geweest? Was hij wel bij zn 'verstand' of in een psychose.

Zn ex heeft inmiddels een boekje open gedaan over hem tegen de Bild. Dat hij wat groots van plan was zodat idereen zn naam zou kennen. Als dat klopt dat is het wel degelijk met voorbedachte raadden. Bah...

Artsen verschuilen zich altijd (vaak met recht) achter het doktersgeheim maar als een arts zn patient adviseerd niet te gaan werken omwillen van zijn psychiache gesteldheid, weetende dat deze verantwoordelijk is voor de veiligheid van zoveel mensen, moet er toch een mogelijkheid zijn om melding te maken bij de werkgever.

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.705
    113
    Of de copiloot heeft de captain snoepjes ofzo met laxeermiddel gegeven. De meeste piloten zullen op een vluchtje van 2-3 uur niet naar de cw hoeven denk ik.

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.807
    5.942
    113
    Vrouw
    Jawel hoor, ze gaan zo vaak. Júist op vluchten van 2/3 uur.
    Op de korte stretches (parijs,londen,hamburg) houden ze het meestal wel op.

Ik had laatst een captain die zichzelf eens even lekker met een krantje terug trok.
    Daarna maar een halve fles toiletspray gebruikt haha
    Mannen hebben geen enkele gêne..

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dus?? ;)

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Vind dit altijd zo laf, dat achteraf gelul van exen... had dan je smoel open getrokken, dan hadden deze mensen misschien nog geleefd. En zij zal ook wel haar aandeel hebben gehad in de bewuste relatiebreuk.... ik ken geen enkele relatiebreuk waarbij dat niet zo is. Echt ogelofelijk, dat zoveel mensen achteraf allenmaal hebben geweten dat hij zo slecht in zijn vel zat, maar die zich er met een rotsmoes vanaf maken. Typisch. Grootste nog wel zijn behandelend psychiater. Die schuilt zich achter beroepsgeheim....

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Nou idd... Ik snap sowieso niet waarom die mensen met de media gaan praten, als het al waar Js natuurlijk. 😒
    Inmiddels is er al weer wat meer bekend, z'n surfgedrag op de ipad dagen voor de crash.... Ik hoop echt dat er dingen in de luchtvaart aan gepast worden om dergelijke risico's te verkleinen. Helemaal voorkomen kan natuurlijk nooit.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  9. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Bizar als het waar blijkt.
    Dan heeft hij het dus met voorbedachte rade gedaan.
    En niet het "juiste " moment afgewacht.

Deel Deze Pagina