Vliegtuig neergestort in Frankrijk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna28, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou inderdaad een ongeluk kan gebeuren, ook vreselijk natuurlijk, maar dat iemand moedwillig zoveel mensen mee de dood in neemt....
    Denk aan die ouders van die scholieren, het is al spannend om je kind met het vliegtuig een week weg te laten gaan, ben je blij dat ze bijna thuis zijn, gebeurt er dit :(

Weet trouwens niet of het met de ramp van Oekraine zo makkelijk te verwerken is, is toch ook moedwillig gebeurd... ken iemand die haar broer verloren is in die ramp, maar durf het haar niet zo goed te vragen eigenlijk. Weet niet of ze op die vragen zit te wachten... zie haar ook niet zo vaak (ook al woont ze bij mij in de straat en zitten onze kinderen bij elkaar in de klas).

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik vraag me nu af, wat als die piloot niet naar de wc had gehoeven? Zou het dan ook zijn gebeurd maar misschien op een andere manier?
    Zou hij het echt van te voren al zo hebben gepland? Niet best..

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Echt verschrikkelijk dit. Hoe verwerk je dit als nabestaanden ooit :(

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja dat vraag ik me ook af... of misschien was het op een andere vlucht gebeurd. Wie weet heeft hij gewoon zitten wachten op een moment als deze.. Brrr :(

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh zo vreselijk dit..
    Dat je zelf niet meer wil leven, "prima".
    Maar deze man heeft gewoon moedwillig mensen met hem meegenomen in zijn actie. Wat erg....... 😔

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    wat een randdebiel... sorry geen ander woorden voor. dan ben je ziek, heel ziek in je hoofd geweest

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Er is nog helemaal niet zeker dat het zo is gebeurd..

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Op de geluidsbanden was toch te horen dat de deur dichtging en dat de captain even later op de deur bonkte en dat dat bonken steeds harder zou zijn gegaan?
    En dat ze copiloot ademde tot moment van inslag en dat hij de automatische piloot uit had gezet en niet reageerde op inkomende oproepen.
    Tenminste., dat las ik op nu.nl

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben echt in shock over de reden van de crash. Ongelooflijk dat je zoveel andere mensen met je mee de dood in wilt nemen. Dan moet je echt ver van de wereld zijn geweest. Verschrikkelijk!

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    als je zonodig dood wil, hang je dan "gewoon" op ofzo, maar neem niet een vliegtuig vol mensen mee die er niks aan kunnen doen :(
    Vreselijk nieuws om thuis te krijgen dat je familielid/vriend omgekomen is, laat staan als dan ook nog blijkt dat het opzet is geweest...

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Jeetje wat erg

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    We kunnen alleen maar gissen naar de echte redenen als het lichaam van de piloot niet intact wordt gevonden en een hartaanval ed kan worden uitgesloten.
    Drama. Mijn broer is zelf piloot bij de KLM en hij is er wel even goed van geschrokken. Piloten zijn over het algemeen personen die heel veel van vliegen houden en hun passagiers zo veilig mogelijk van A naar B willen brengen. Dat een eventuele zelfmoord een mogelijkheid is, is moeilijk te verteren.

13. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    man man wat heftig dit... ik vlieg best vaak, maar je hebt het zeker wel door als het vliegtuig begint te dalen terwijl dat niet hoort (ze waren net opgestegen).... en dan zie/hoor je ook nog tumult / paniek voorin van de crew....dat kan ze niet ontgaan zijn. Pfff echt mijn worst nightmare.... arme mensen - en wat een randdebiel idd, wat een hoop onnodig leed

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ok, volgens Spiegel is er daadwerkelijk sprake van het opzettelijk laten neerstorten van het vliegtuig.

15. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    Poeh wat heftig. Copiloot heeft met opzet het vliegtuig laten neerstorten.

Vreselijk....

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind ook wel dat er snel conclusies worden getrokken (doe er zelf ook aan mee hoor ;)). Kan ook zijn dat hij onwel is geworden, maar nog wel ademde. Vraag is dan wel waarom de deur op slot zat...

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja, maar hij heeft toch wel zelf de automatische piloot uitgezet en handmatig de landing ingezet? Plus dat je van buitenaf met een code naar binnen moet kunnen komen, tenzij dit van binnenuit geblokkeerd is... :(

18. Logan

Logan Niet meer actief

Gaat die deur niet uit veiligheid gelijk op slot? Want anders kan jan en alleman natuurlijk zo die cockpit in.
    Vind het zo erg he.. 150 man meenemen in je dood. Hang jezelf lekker op :x

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja ik denk dat je helaas wel gelijk hebt :(

Deel Deze Pagina