hoi meiden, wij gaan naar griekenland als fae bijna 1 is. Nu zat ik me af te vragen voor meiden die al eens geweest zijn met zo'n kleintje: Is airco nu juist handig, of juist niet? De temperatuur ligt vrij hoog, 30+ in die periode. Meestal gaan we begin juni, dit jaar eind juni, omdat er dan een mooie aanbieding lag die we niet konden weerstaan, maar dat geeft gelijk -waarschijnlijk- best wel verschil in temperatuur. We kunnen airco krijgen (kopen) op de kamer en natuurlijk kunnen we dat terplekke beslissen, maar ik was toch wel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. Lekker koel, lekker om te slapen? of juist te grote overgangen door de warmte buiten?
wij hadden de airco niet al te hoog, gewoon lekker aangenaam. Toen we nog geen papa en mama waren zetten we het wel altijd veel hoger, maar dat lijkt me voor zo'n kleintje niet lekker....
Wij hebben ook airco bij 'besteld' op vakantie... echt heerlijk! Overdag lekker dat ding aan als je bij het zwembad bent en dan is het lekker koel in je appartement als je terugkomt. De airco zat trouwens niet in de kamer waar Louise sliep.