er werd al gezegt dat het zou gaan om een vliegtuig die 6juni neergehaald was dus volgens mij is het nog niet duidelijk of het om het vliegtuig van gister was
Liedje van Paul de Leeuw en Simone Kleinsma 'zonder jou' net op de radio. Denkende aan dit schieten de tranen in mijn ogen.
Dan woon jij vlak bij mij in de buurt, heb ook gehoord dat er een leerkracht van een school hier in de wijk in het vliegtuig zat. Wat onwijs naar.. bah
195 Nederlandse doden.44 Maleisiërs, 27 Australiërs, 12 mensen uit Indonesië, 9 uit Groot-Brittannië, 4 Duitsers, 4 Belgen, 3 uit de Filipijnen en 1 Canadees. In een klap ben je een deel van je leven kwijt. Familie vrienden collega dit treft zoveel mensen
twee mensen die wonen achter de school van mn dochter. ken ze niet maar een moeder van ene jongen bij mn dochter in de klas kende ze wel. schrok zich kapot toen ze het net hoorde
Hier onwijs slecht geslapen. De school is vanaf 14.00 uur open. Er zijn daar mensen van slachtofferhulp aanwezig.
Ja klopt. Hoorde net van de buurvrouw dat er een bijeenkomst is op school voor de leraren, het is er druk terwijl het vakantie is. Ik heb de kinderen nog niets verteld, ze herkenden hem niet van de foto, maar zal het wel gaan vertellen omdat ze het toch mee gaan krijgen op school lijkt mij. Volgens mij zou een zus van een klasgenootje van Eva bij hem in de klas zitten volgend jaar.
heftig allemaal ze zullen het inderdaad op school ander wel horen dan kan je ze het beter zelf vertellen dan dat ze het via via gaan horen moeilijk gesprek gaat dat worden vrees ik
195 jeetje zover ik nu overal nog lees gaat het nog om 173 maar dat zijn er al veelste veel natuurlijk
Het zou inderdaad de leraar zijn van die zus... Je zal het je kind maar moeten vertellen, ze had al eerder muziekles van hem gehad en verheugde zich erg op volgend jaar. Ik heb het Eva en Lisa al verteld, maar ze kennen hem niet en ze zijn nog jong, dus ze zeggen ok en dat was het.
Ik kom er nu pas achter dat die boeing MH370 die vermist was/is, ook van Malaysia Airlines was. Bizar zeg!