Wat afschuwelijk al die gezinnen........... kan wel huilen als ik al die berichten lees over ouders die met hun kinderen op vakantie gingen................
Heel veel sterkte, wat verschrikkelijk. Ik kan t slecht uit m'n hoofd zetten en sommige foto's... Echt vreselijk!
Man belde net dat twee klasgenoten van zijn hbo in het vliegtuig zaten met hun kinderen...ken ze niet maar kan niks anders dan huilen
Pff, ik hoor net dat een "ex-scharrel" van mij ook aan boord zat met zijn vriendin. En Witteveen "kende" ik ook uit mijn studententijd. Komt ineens wel heel dichtbij zo
oo wachtende en boeffie heel veel sterkte als het zo dichtbij komt is het nog enger. Vooral het idee dat er zoveel kinderen bij waren is zo heftig vind ik, hele gezinnen weg , zo erg
Echt verschrikkelijk allemaal 😞😢 Sterkte iedereen die iemand kende uit het vliegtuig en voor alle nabestaanden
Ook hier komt het ineens dichtbij, een achterneef van mijn man en zijn gezin zijn omgekomen. We kenden ze niet persoonlijk, maar je kwam elkaar ooit wel eens tegen op feestjes etc. Gingen samen met vrienden op vakantie, bah!
Heel veel sterkte voor iedereen die iemand kende in het vliegtuig. Wat een schrok moet dat zijn, heel verdrietig