Wat een vreselijk nieuws die arme mensen, die arme familie leden en vrienden van de omgekomen mensen Dit dacht ik ook gelijk
Bah nos zat ik net te kijken en inderdaad een been te zien en een romp met hoofd. Dacht je zal het maar zien als familielid bah. Heftig bah! Sterkte voor de nabestaanden.
Ben op geenstijl niet helemaal naar beneden gescrold. Vond de foto van het paspoort al 'geenstijl'om dat te plaatsen. Waarschijnlijk is de familie nog niet ingelicht maar al wel bekend via internet.
Bekijk bijlage 407232 Pfff dit kan ik tegen op Facebook. Je zou maar zo'n geintje maken toen je instapte
Lees op internet dat er paspoorten geopend worden. Zag een foto met allemaal nederlands paspoorten maar hoe kunnen die onbeschadigd uit zo'n vliegtuig komen.
Wat gruwelijk dit.. Grijpt me echt heel erg aan.. Gek genoeg voornamelijk het bericht van die man op facebook. Eerst vindt iedereen het nog grappig, worden er nog meer grapjes gemaakt.. Dan onrust, het zal toch niet waar zijn, dat kan toch niet? En dan berichten als 'rust in vrede'.. Wow..
Ongelooflijk he tot het moment dat de familie het bevestiging bevestigt voel je de hoop in de berichten en dan ineens plop weg
Ik dacht eerst dat het op fb een foute grap was. Dit verwacht je toch niet. Ik heb net gespuugd nadat ik bepaalde beelden zag op het journaal.
Brrr wat verschrikkelijk dit ben er helemaal stil van, hoorde ook net dat er kindjes bij waren jeetje zeg pfff... Ik kan echt alleen maar hopen dat het met een klap over was en de slachtoffers geen kans hebben gehad om die doodsangst te voelen.
Afschuwelijk voor de nabestaanden, wat er ook is gebeurd deze onschuldige mensen zijn de dupe. Wel bijzonder dat er op een foto diversen (Nl) paspoorten te zien zijn zonder enkele beschadiging die binnen zeer korte tijd al verzameld zouden zijn tussen de wrakstukken. Denkende aan mijzelf, die mijn paspoort onderin mijn overvolle tas in portomonnee goed wegstopt.. is is haast onmogelijk dat dit binnen zo'n korte tijd allemaal al terug gevonden is...... Wil verder geen speculaties doen over de toedracht en de beelden waar we naar kijken, maar dat er iets (wederom) niet klopt moge duidelijk zijn Werkelijk afschuwelijk voor de passagiers en hun nabestaande.