Voor op tv heb ik geen problemen mee want idd net wat jij zegt heel nl leeft mee maar al de mensen aan de kant van d weg die voor zichzelf fotos en of filmpjes maken dat vind ik respectloos naar de overledenen toe. Wat heb je eraan om een foto te maken van zoiets kijk als je een nabestaande bent oke dan is het wat anders . En anders als je alles weer wilt bevatten zoals jij zegt kijk dan de uitzending terug
Het werd al allemaal gefilmd en gefotografeerd door beroepsfotografen/cameramannen. Dus het is gewoon totaal Respectloos om met een mobiel voor je neus te staan op het moment dat er zo'n ontzettend verdrietige stoet voorbij komt. Ze stonden potverdikkie niet naar de tour de france of weet ik wat te kijken, maar naar mensen die gemist gaan worden in hun familie, naar mensen die nu lekker op een stand hadden moeten liggen ipv in een kist.
Het zal weer eens niet Martin Vrijland zijn. Dezelfde die ook aan stemmingmakerij deed over het uit huis geplaatste jongetje! Waar de meeste beweringen en beschuldigingen en verdraaiingen over moeder door verkondigd werden, onder verschillende namen. Zolang mensen hem blijven geloven, zal hij zo door blijven gaan. Ik hoop dat er bij velen nu de ogen worden geopend over wie Martin Vrijland daadwerkelijk is. Ik vind het jammer dat dit over de rug van dr slachtoffers en nabestaanden van de vliegramp gebeurd!
Heb een heeeeeeeeel boos berichtje bij die man achter gelaten. Het zal hem niks doen, maar voelt voor mij wel even lekker om mijn boosheid naar die man toe te uiten. Zo. En nu ga ik onder de douche. Afkoelen...
Je had toen ook van die mensen die beweerde dat 9/11 in scène was gezet. Pff, hoe komen mensen daar toch op? Als dit in scène is gezet, waar zijn dan al die mensen gebleven. Al die gezinnen die weg zijn? Ook heel respectloos naar de nabestaanden toe zeg.
Lees net dat er creditcards zijn gebruikt en telefoons van slachtoffers worden opgenomen door oost europese stemmen. Wat ontzettend respectloos! Vraag me wel af wie die spullen heeft gestolen, zijn dat de separatisten of gewone burgers, in dat laatste geval ben ik echt het vertrouwen kwijt in ze.
Kijk dat is past respectloos en wij lopen te zeuren om mensen die foto´s maken Maar goed over op de orde van de dag, inmiddels 194 Nederlanders..
Daar ben ik het niet mee eens. We leven met z'n allen mee en moeten het ook op een of andere manier gaan afsluiten straks. Ik denk dat het na het zien van deze respectvolle manier van omgaan met de slachtoffers beter zal gaan. En respect tonen voor de slachtoffers, daar hebben we allemaal behoefte aan. En dat vond ik wat het gisteren was.
Ik zag gisteravond nog een interview van Eén Vandaag met Amerikaan John McCain; wat ben ik blij dat hij geen president is geworden daar. Als het aan hem had gelegen waren er allang militairen heen gestuurd om voornamelijk Rusland aan te pakken. Dan we hebben we denk ik wel 'mazzel' dat de Nederlandse regering eerst goed nadenkt voor er acties komen.
Dat zeiden wij ook al. En alle Oekraïners van wapens voorzien ook.. Gevaarlijke instelling me dunkt.. Ik ben dankbaar voor de manier waarop NL het aanpakt. Eerst het belangrijkste voor de slachtoffers en nabestaanden waardig regelen. Daarna verder kijken.
Op rtl zeiden ze net dat er daar een storm was. Dus waarschijnlijk door de weersomstandigheden is dat vliegtuig neergestort. Ook vreselijk.
Ik was heel blij dat het werd uitgezonden. Als gezin zijn wij niet getroffen, maar wel een client van mijn werk mist haar kleinzoon en gezin, mijn man zijn collega mist haar broer, vriendjes van kindjes van een vriendin komen niet meer terug, en mijn man zijn achterneef is verongelukt met zijn gezin.... Wij hebben met tranen over onze wangen meegeleefd met de mensen die op Eindhoven waren als nabestaanden! En vanavond staan we waarschijnlijk aan de weg. (Wij wonen in Brabant waar bijna 60 mensen zijn omgekomen, iedereen kent wel iemand die..........vooral de twee gezinnen in Rosmalen en het gezin uit Gestel kenden heel veel vrienden en familie van ons)
Ja die zag ik dus ook. Ach op een punt heeft hij wel gelijk, Putin is idd een KGB schurk. Maar vuur met vuur bestrijden werkt niet altijd. En als we ons best zouden doen kan Europa binnen 3 jaar stroom uit de VS importeren. Ik dach gelijk... Jaja verkooppraatjes... Mafkees.
Martin Vrijland moet een heel gelukkig mens zijn. Hij heeft de luxe om te doen of dit niet waar is. Blijkbaar zijn er geen bekenden / familieleden van hem bij deze ramp omgekomen. En meer woorden wil ik aan die griezel niet vuil maken! Weet je wat ik wel moeilijk vind: wij (die niet direct betrokken zijn) gaan straks weer over tot de orde van de dag. En dat is ergens ook wel goed: het leven gaat zoals altijd 'gewoon' door. En dan worden de berichten die wel de komende weken ongetwijfeld nog over deze ramp zullen horen en zien, vooral weer even een korte herinnering aan wat er gebeurd is. Maar tegen de tijd dat wij er niet meer dagelijks aan denken en over praten, begint voor de nabestaanden het leed pas echt. Nu zijn ze nog 'bezig' met regelen en wachten en iedereen leeft mee. Maar straks komt dat bekende gat. Ik hoop dat al deze mensen een hecht netwerk om zich heen hebben om hun te blijven steunen.
Zie op flightradar dat de vlucht bijna gaat landen..... We zullen em zo wel zien overkomen (vond ik gister ook een heftig moment)
Die hele eikel van een Martin gewoon vooral geen aandacht geven.... En dat gezeur over foto's maken snap ik ook niet zo... Ben het met tweekids eens... Laten we vandaag ook weer eve denken aan de andere overledenen die thuisgekomen zijn.... Veel belangrijker