Vliegtuig uit Amsterdam neergeschoten in oekraine

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MZS, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Dat hoop ik ook.

2. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik geloof dat ze meer tijd nodig hebben... Een maand extra.. Zoiets hoorde ik.

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Als het zo'n BUK raket is geweest wel.
    Wat wel al bevestigd is is dat de druk in het toestel ineens is weggevallen en dat de piloten zich tot het moment dat het helemaal mis was zich niks in de gaten hebben gehad van een mankement aan het vliegtuig.

Op sommige foto's zie je ook dat de voorkant van het vliegtuig gatenkaas is. Dus dat ondersteund de theorie wel enigszins.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Nu op 3FM nieuws dat er 23 mensen zijn geïdentificeerd. Eindelijk nabestaanden met antwoorden en de kans op rouwverwerking. Heftig weer :(

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Eindelijk een paar nabestaanden met zekerheden en de mogelijkheid tot een afscheid.
    Wordt er nog altijd erg verdrietig van, ook dat het allemaal zo lang moet duren en nu de missie daar weer stop gezet moet omdat het te onveilig is :(

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn vader zit in Iran momenteel. Ik vind het al helemaal niets... Gelukkig gaan ze vandaag met de trein weg uit Teheran en bij heeft nog op WhatsApp gezeten na de crash. Maar ik schrok in eerste instantie wel van dit bericht!

8. dekilene

dekilene Niet meer actief

9. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Poe ja dat snap ik.
    Lijkt me geen fijn gebied om nu te zijn.

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dat heeft een vliegtuigexpert op tv ook verteld. Zoiets moet zo snel gegaan zijn dat ze er ws niks van gemerkt hebben. Door zo'n inslag valt de druk in het vliegtuig vrijwel meteen weg met direkte bewusteloosheid tot gevolg. Veel mensen nemen op zo'n vlucht een slaappil om rustig te kunnen slapen dus die merken er sowieso al weinig van. I.i.g zo snel dat ze hoogstens elkaar van schrik aan hebben kunnen kijken en toen weinig ervan gemerkt.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja alleen dat al t blijft verscrikkelijk.
    Waar ik ook aan gedacht heb is die ene vliegramp waar een 9 jarig jongetje het als enige overleefd had. Misschien hier ook iemand wel maar door dat stomme gedoe daar niet optijd gevonden je weet maar nooit..

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.720
    113
    Zou me niet te druk maken. Het is geen nieuws dat door de sancties de meeste vliegtuigen, vooral voor binnenlandse vluchten, oude Russische shit zijn. Dit vliegtuig was in Iran zelf in elkaar gezet van onderdelen uit Oekraïne. En veruit de meeste keren komt zo'n roestbak toch gewoon op zijn bestemming aan (heb er ook vaak genoeg in gezeten). Er is vooralsnog geen aanwijzing voor opzet voor zover ik weet. Iran is in t algemeen een prima veilige bestemming ondanks de gebeurtenissen in de regio! En dat zal voorlopig wel zo blijven, Iran is toch echt een paar maatjes te groot voor de ontspoorde randgroepjongeren van Isis.

13. Koon

Koon Niet meer actief

Een val van 10 km hoogte overleefd niemand, dus daar hoef je niet aan te denken.

Deel Deze Pagina