Als het zo'n BUK raket is geweest wel. Wat wel al bevestigd is is dat de druk in het toestel ineens is weggevallen en dat de piloten zich tot het moment dat het helemaal mis was zich niks in de gaten hebben gehad van een mankement aan het vliegtuig. Op sommige foto's zie je ook dat de voorkant van het vliegtuig gatenkaas is. Dus dat ondersteund de theorie wel enigszins.
Nu op 3FM nieuws dat er 23 mensen zijn geïdentificeerd. Eindelijk nabestaanden met antwoorden en de kans op rouwverwerking. Heftig weer
Eindelijk een paar nabestaanden met zekerheden en de mogelijkheid tot een afscheid. Wordt er nog altijd erg verdrietig van, ook dat het allemaal zo lang moet duren en nu de missie daar weer stop gezet moet omdat het te onveilig is
En dat is nummer 4 in een maand tijd. Gaat lekker 😞 Vliegtuig met veertig inzittenden stort neer bij Teheran | Algemeen | NU.nl - Voor het laatste nieuws Ze hebben inmiddels wel al 65 mensen geïdentificeerd dat gaat ineens vlot.
Mijn vader zit in Iran momenteel. Ik vind het al helemaal niets... Gelukkig gaan ze vandaag met de trein weg uit Teheran en bij heeft nog op WhatsApp gezeten na de crash. Maar ik schrok in eerste instantie wel van dit bericht!
Dat heeft een vliegtuigexpert op tv ook verteld. Zoiets moet zo snel gegaan zijn dat ze er ws niks van gemerkt hebben. Door zo'n inslag valt de druk in het vliegtuig vrijwel meteen weg met direkte bewusteloosheid tot gevolg. Veel mensen nemen op zo'n vlucht een slaappil om rustig te kunnen slapen dus die merken er sowieso al weinig van. I.i.g zo snel dat ze hoogstens elkaar van schrik aan hebben kunnen kijken en toen weinig ervan gemerkt.
Ja alleen dat al t blijft verscrikkelijk. Waar ik ook aan gedacht heb is die ene vliegramp waar een 9 jarig jongetje het als enige overleefd had. Misschien hier ook iemand wel maar door dat stomme gedoe daar niet optijd gevonden je weet maar nooit..
Zou me niet te druk maken. Het is geen nieuws dat door de sancties de meeste vliegtuigen, vooral voor binnenlandse vluchten, oude Russische shit zijn. Dit vliegtuig was in Iran zelf in elkaar gezet van onderdelen uit Oekraïne. En veruit de meeste keren komt zo'n roestbak toch gewoon op zijn bestemming aan (heb er ook vaak genoeg in gezeten). Er is vooralsnog geen aanwijzing voor opzet voor zover ik weet. Iran is in t algemeen een prima veilige bestemming ondanks de gebeurtenissen in de regio! En dat zal voorlopig wel zo blijven, Iran is toch echt een paar maatjes te groot voor de ontspoorde randgroepjongeren van Isis.