staat op teletekst oa. klein vliegtuigje is neergestort in cuba met 3 nederlanders. 1 van die mannen ken ik gewoon. een man hier uit het dorp. ken hem niet goed verder. maar gewoon van naam/gezicht ( bedoel woon maar in een klein dorp en zijn dochter is paar jaar ouder dan ik) hij woonde ook groot gedeelte van het jaar daar geloof ik. maar pfff best heftig en triest
Nog niks over gehoord.. ik ga even zoeken.. Wat erg!!!!!! Ik snap dat het dan heeeeel erg dichtbij komt.. Kippevel
Nederlanders dood bij vliegramp - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Mijn vader werkt voor hetzelfde bedrijf als deze mannen. Hij zit op dit moment in Cuba en hij is ook degene geweest die hun naar het vliegveld heeft gebracht. Hij is er echt kapot van.. Ook ik kende 1 van die mannen, en vind het echt verschrikkelijk voor de nabestaande.
De jongen van 25 is een hele goede vriend van mijn broertje. Mijn broertje is er kapot van. Super triest, ik zit er ook elke keer mee in mijn hoofd.