Mijn moeder heeft sinds zondag uitslag op haar voet. Het zijn echt blaasjes die steeds groter worden. Weet iemand wat dit is?
Ziet eruit als hetzelfde als mijn moeder, die krijgt om de zoveel tijd prednison om de jeuk te stillen zo gek wordt ze ervan. Inmiddels zijn haar benen en voeten helemaal open en is de opperhuid zelfs weg. Ik zou dus naar de huisarts gaan voor eerst eens een zalfje tegen exzeem..
Ik heb dat ieder jaar op mijn voeten en een beetje op mijn handen, van mei tot augustus, een soort zomereczeem. Even naar de huisarts gaan voor een zalfje. Regelmatig een sodabadje wil ook wel helpen!
Kan vanalles zijn. Kan ook een schimmeltje zijn. Zou er even mee naar de huisarts gaan, die kan er vast meer over vertellen.
Hier idem! Ik heb er wel eens hormoonzalf voor gehad maar daar werd het alleen maar erger van iemand die dat ook heeft gehad?
Haha ja precies. Het vervelendste vind ik het als ze echt op de onderkant van m'n voet zit. Irritant!!
Is een vorm van eczeem, mijn oudste dochter heeft sowieso eczeem, maar krijgt ook vaak deze bultjes. Zijn een soort van kleine ontstekingen.
Ik heb het meestal aan de onderkant van mijn voet, en met name als ik dichte schoenen heb aangehad. Ik maak de blaasjes kapot, en draag op dit moment zo min mogelijk dichte schoenen om de huid droog te houden. En ik maak de blaasjes ook altijd kapot
Het kan idd van al bovenstaande zijn. Heeft ze het ook ergens anders? Bv op haar handen? Dan kan het nl ook hand,voet en mondziekte zijn. Mijn man heeft dit gekregen van ons zoontje en daar ziet het er net zo uit.
Is blaasjeseczeem. De kleine blaasjes trekken bij elkaar en worden een grote blaas. Dan droogt het in en gaat het vervellen.