Het zijn niet echt de overtollige kilo's maar meer mijn bouw.... Verder nooit moeite met stoelen of kleding. Ga echt niet afvallen omdat ik 1x per jaar ergens tegenaan loop en verder gelukkig ben met mijn lijf.
Hahaha, met mij meerdere op dit forum. Als er niks misgaat bij Corendon is t goed, maar zo vlug er iets misgaat: Drama... Hopelijk heb jij er geen last van en heb je gewoon een fijne vakantie!
Heb niet alles gelezen maar bij corendon airlines kun je tegen bijbetaling de stoelen bij de nooduitgang boeken en dan heb je meer beenruimte
Ik ben ook 1m90 en niet de slankste. Gewicht zit mijn mij wel over heel mijn lichaam verspreid. Ik heb nooit zo heel veel last van de breedte van de stoelen. Ik zit juist wel graag bij de nooduitgang ivm meer beenruimte. Waar ik me in het vliegtuig altijd aan stoor zijn de stoelen die nooit fijn zitten. Zit zo'n ergonomische vorm in de rug van de stoelen maar die zit bij mij altijd op de verkeerde plek, doordat ik langer ben dan de gemiddelde mens. Om dat fijn te laten zitten moet je onderuit gezakt gaan zitten, maar dan zit je weer met je knieƫn tegen de stoel van de rij voor je. Ok korte vluchten vind ik het allemaal wel te doen. (is maar voor even) maar op lange vluchten boeken wij altijd een luxere zitplaats met net wat meer ruimte.
Mijn man is twee meter en wij boeken altijd rij 1 en dan hij aan het gangpad, kan ie zijn benen in de pantry steken. Bij ons kon de armleuning wel omhoog op rij 1, is ook geen nooduitgang trouwens. Nu is hij niet heel breed trouwens (broekmaat w33 L38) maar ook wij vinden de stoelen krap. Ik kan sowieso niet lang in dezelfde houding zitten (in de bios zit ik ook altijd schots en scheef).
Mijn man is ook bijna 2 meter en we moesten naar china vliegen ong 11 uur en in china nog 3,5 uur vliegen...we vlogen met asian airelines.. Hij had t niet meer van de rugpijn. Stak zijn voeten ook in het gangpad. Maar omdat we zo n lange vlucht hadden en we met een vliegtuig vol met mensen om onze adoptiekinderen, liepen wij en zij dus hele poos ook rond, en moest hij telkens zijn benen wegtrekken. Zelf ben ik vrij fors en nog geen 160cm. Ik vond het vooral lastig dat ik niet een soort van voetenbankje had, zodat ik comfortabeler zat.
proberen of je op de eerste rij kan zitten. Of in het vervolg met Arkefly oid vliegen waar je tegen meerprijs beenruimte kan bij kopen.
Wij zijn net naar Amerika geweest met British Airways en op de lange vlucht was er een baby cot: een plankje waar ze een wieg of wipstoel op monteren. Bij het boeken kregen we meteen en gratis stoelen erbij gereserveerd en: bij die plekken was iets meer beenruimte. Op de korte vlucht naar Londen zaten echter geen baby cots in het vliegtuig. Geen idee hoe dat bij andere maatschappijen werkt, maar het is dus mogelijk om profijt te trekken van je spruit
Geen tips wil alleen zeggen dat ik respect voor je heb en dat ik hoop dat alle vrouwen zo lekker in hun vel mogen zitten! Vind dat zo heerlijk om te horen haha sorry moest ik even kwijt! Al dat gedoe over overgewicht of van maatje 36 naar 40 depressies... Hoop dat als ik zometeen na de geboorte wat maatjes extra heb, ik net zoveel zelfvertrouwen heb als jij en nog net zo straal als ervoor!
Dankje! Ik geloof er heilig in dat als je je goed voelt dit ook uitstraalt. Ongeacht maat 36 of voor mijn part 52! Het schoonheidsideaal vandaag de dag is iets wat vrouwen niet moeten willen. Ik zeg hiermee niet dat als je te dik bent hier niks aan hoeft te doen als je je er niet prettig bij voelt of gezondheidsproblemen hebt. Ik ben alleen zo bang als je altijd bezig bent met dieeten en proberen aan een bepaald ideaal te voldoen je op een dag wakker word en 80 bent in een bejaardentehuis.... Het leven gaat te hard om jezelf elke dag te bekritiseren....LEEF, GENIET! Huppel lekker door de branding met je te dikke kont in een (corrigerend) badpak! Je valt een stuk minder op als die meiden die heel krampachtig met een pareo naar het water toelopen..... Zo dat is eruit.....Sorry!