Vliegvakantie all in, kids van 2 en 4 jaar. Tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Renske19, 14 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lady1986

lady1986 Actief lid

27 apr 2010
    159
    17
    18
    Wij zaten vorig jaar in het Ephesia hotel. Dat ligt vlakbij Ephesia beach club.. Is ons goed bevallen maar de hotels liggen wel wat afgelegen vind ik.. Als je echt naar het centrum wil, moet je met een busje.. Op zich geen probleem maar wel fijn als je dat vantevoren even weet.

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik kan daar ook slecht tegen als de plannen ineens weer wijzigen.

Ik zag het idd ja, dat er voordeelkamers waren. Maar voor ons komt de reis dan toch een stuk duurder te liggen dus dat gaat hem niet worden.. Haha.

Hoe zit het trouwens met vaccinaties naar Turkije? Ik ben er nog nooit geweest namelijk.. Las iets over DKTP en Hepatitis A? Onze kinderen hebben de DKTP al gehad dan toch via de vaccinaties van het CB?

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Wij gaan dit jaar naar Kusidasi Turkije in juni , all in met ook 2 kids van 2 en 4. We zitten in het ephesia beach hotel.

4. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Nou wij hebben geboekt hoor, hopelijk gaat het nu wel door!!!
    Toch naar Ephesia beach club.
    Voor ons was het 90 euro extra ipv luna stella maris, dus over de week gezien vond ik het mee vallen.

En we hebben een familiekamer...

Hopelijk een goede keuze!! Nog 2 maanden en dan weten we het.

En jij Renske??

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Tip
    Boek via traveltroef krijg je de meeste korting

Vaccinatie hepatitis hoeft niet kans besmetting in hotel 4-5* erg nihil
    Pas als je binnenland gaat of in dorp zelf gaat eten etc.

6. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Hi,

Goede tip de traveltroef...
    Alleen hebben we al geboekt:x
    Maar natuurlijk wel even gecheckt, inderdaad de woensdag was goedkoper, maar wij vertrekken de donderdag en die was duurder op travetroef.
    Ach je moet het net treffen...
    Nu hebben we redelijke vliegtijden, vind ik met een kleine ook wel weer fijn...

Zo veel zin, nog zo lang wachten:x:x:x

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook geboekt. Naar Grand Park Lara. Wel wat duurder mja je wilt toch graag iets hebben waar je een goed gevoel bij hebt. Hoop dat de vliegreis mee gaat vallen met twee kids. Heb nog nooit met ze gevlogen namelijk..

Iemand nog tips voor de vliegreis?

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Turkije! En dan een plaatsje vlakbij het vliegveld (en de zee natuurlijk). Ik zou de transfer gewoon afzeggen en zelf een taxi pakken. Kost niet veel en die transfers doen 3 uur over een route van 50 minuten, omdat ze eerst 10 andere hotels langsgaan, over de meest onmogelijke weggetjes. Hadden wij tenminste. Doen we nooit meer!

Eftalia Resort Hotel in Payalar, Antalya raad ik wel aan. Die van ons waren toen geloof ik 3,5 en bijna 1...

Dan wel vliegen op Antalya, niet op Gazipasa airport. En geen transfer nemen, maar een taxi. Dan ben je er in een uur.

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips :)

Wij zitten inderdaad heel dichtbij het vliegveld maar omdat het dan hoogseizoen is, toch gekozen voor direct vervoer naar het complex. Dus verwacht dat we er dan wel lekker snel zijn :)

10. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Zorg voor n klein tasje met afleiding, kleine spelletjes, iets te tekenen, iets te eten ( iets kleins om te slikken of te sabbelen voor de oortjes), je kunt n leeg flesje meenemen en dat vullen. Onze zoon had n mini reiskoffertje met trekstang zoals de grote en vond het helemaal geweldig. Hij was toen 2 jr.

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips :)

Wij hebben van die rietjesbekers voor de kids, die nemen we ook weleens mee als we ergens naartoe gaan. Mag je die vullen met water alvorens je het vliegtuig in gaat? Mijn kids zijn gek op water namelijk..

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Voor de jongste zullen ze het wel toestaan, voor de oudste niet. Dat is mijn ervaring. Vanaf een jaar of 2 mag het niet meer. Maar het ligt er erg aan wie je voor je hebt. Gewoon meenemen, want die rietjesbekers kun je op vakantie natuurlijk ook goed gebruiken. Als je pech hebt moet je ze leeggooien maar verder geen probleem.

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt :)

Ik neem het dan gewoon mee,we zien het dan wel :p

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Volgens mij kun je vóórdat je board ook nog dingen kopen (dus na de douane). Als je daar dan een flesje water koopt, kun je die (gesloten) meenemen en in de rietjesbeker doen. Anders flesje aan boord kopen.

Deel Deze Pagina