Hoi allemaal. Deze zomer gaan wij weer kamperen. We verblijven in onze eigen tent. Wij hadden altijd een 2persoonsluchtbed, maar die is aan de kleine kant, iets van 180 cm lang en 140 cm breed. En mijn vriend is zwaarder dan ik, dus we rolden altijd naar elkaar toe en zijn benen staken uit Nu zijn wij op zoek naar het volgende: - Luchtbed met ingebouwde pomp - Ongeveer 200 cm lang en liefst lekker breed (160 cm zoiets) - En bestaande uit twee compartimenten! zodat je niet naar elkaar toe blijft rollen, hoe lief we elkaar ook vinden Ik heb google afgezocht en kan alleen een luchtbed vinden die aan deze eisen voldoet zonder pomp. Wie o wie kan mij verder helpen?? Heeft zo een soort luchtbed, ervaringen enz??
Oooo... zo herkenbaar! Verschrikkelijk zo'n 2 persoons luchtbed. Wij hebben 2 jaar geleden 2 "selfinflating" matjes gekocht van 80 bij 210. Daarover heen doen we een 2 persoons hoeslaken zodat we wel ieder ons eigen bed hebben, maar niet uitelkaar schuiven. Het luchtbed waar jij het over hebt heb ik ook nog nooit gezien.
Dat is slim inderdaad! Na nog wat speurwerk heb ik inderdaad ook zoiets gevonden. 2 luchtbedden met een speciale hoes erover heen dat je het als het ware omtovert tot 1 groot bed. Slaapt dat nou echt lekker die 'selfinflating' matjes. heb er lang geleden wel op gelegen, maar vond het zo hard..
Voor ons nooooit luchtbedden meer...! Elke vakantie raakte er wel 1 lek. Doordat de lucht in de bedden afkoelt duurt het heel lang voordat je opgewarmd bent. En dat oppompen... Wij hebben SI matten. Niet van die goedkope van een paar tientjes hoor. Daarbij hebben we een extra hoes met een foamlaag er over heen. Ik kan je verzekeren, 't slaapt net zo lekker als m'n eigen matras! We hebben overigens wel 2 losse, ipv 1 grote voor 2 personen. (volgens mij bestaan die trouwens niet eens voor 2 pers.)
Ik sluit me helemaal aan bij de reactie hierboven. Wij hebben ook geen goedkope matjes, maar voor een duurdere variant gekozen. We hebben er van 10 cm dik en ik vind het heerlijk liggen. We hebben de laatste jaren vanalles geprobeerd, maar we vinden allebei dit het lekkerst liggen. En het isoleert inderdaad goed.