Wij vertrekken over ruim anderhalve week naar Spanje! We gaan sávonds na de laatste fles weg dus zeg maar tussen half 8 en 8 uur en rijden de nacht door zodat de kleine man lekker kan slapen. Nu is de kleine man dan zeg maar 7,5 maand en hij zit in de opvolgstoel is een 0+ stoel en staat zeg maar achterstevoren op de achterbank net als een maxicosi. Hij zit hier heerlijk in. (maxicosi ging niet meer lag helemaal klem meneer heeft hele brede schouders en een lang bovenlijf stak er zo'n 3 cm bovenuit) maar nu hebben we al een paar keer geprobeerd om zeg maar als we sávonds naar huis gingen van verjaardag ofzo om hem in een slaapzak waar hij altijd in slaapt in de auto te vervoeren echt 1 voor in de auto. maar meneer vindt dit helemaa niets hij wil dan niet slapen. Hij slaapt normaal gelijk in de auto. Nu doe ik dus gewoon een lekker fleece dekentje over hem heen leggen als hij slaapt zodat hij lekker toegedekt ligt maar wat kan ik hem nu het makkelijkste aan doen voor onderweg. Ik dacht zelf aan een rompertje korte mouw met daaroverheen gewoon zijn pyamam en lekkere warme sokken. dan als hij slaapt lekker toedekken met een fleece dekentje . En voor als hij wakker wordt wil ik hem gewoon lekker opfrissen en afhankelijk van het weer en waar we zitten en hoe laat hij wakker is of zijn jogging broek met t'shirt of een korte broek. WAt zijn jullie ideeen erover? liefs
Ik zou dezelfde hoeveelheid kleren aantrekken die jij aantrekt en dan een dekentje over hem heen. Gewoon een makkelijk joggingbroekje met een longsleeve en sokken. Mocht hij er onderweg uit moeten dan kan je hem in het dekentje wikkelen. Goede reis!
Klinkt goed! Niet te dikke sokken trouwens, daar kun je soms slecht van slapen (ik wel). Gewoon normale sokken
oke dan inderdaad zelf slaap ik ook niet makkelijk met sokken aan. Ik had met het pyamatje heel erg het idee van gewoon zijn bedsituatie nabootsen hij draagt al een pyama vanaf dat hij uit het ziekenhuis kwam. Maar voor overdag is even kijken waar we zitten, wat hij aankrijgt sávonds en snachts hebben we de airco niet nodig maar als het warmer wordt is het toch wel lekker en voor 11 uur in de ochtend zijn we er echt niet.