Hoi allemaal, Ik wil heel graag in de zorg werken, nou heb ik in 2001 mijn diploma helpende gehaald, maar eigenlijk niet mee verder gegaan en nou wil ik zo graag bij ons in de buurt bij een woongroep voor dementerende gaan werken. Maar moet dan een open sollicitatie schrijven maar ben er helemaal niet goed in... Wie kan mij helpen?
ik heb vandaag een open sollicitatie gedaan! enige voordeel wat ik had is dat het voor de zelfde organisatie is ik zal even een voorbeeld geven wat ik heb geschreven geachte mevrouw hierbij stuur ik mijn open sollicitatie voor helpende. ik zal mij even voorstellen ik ben jessica bolle en ben 4 jaar getrouwd en ben moeder van 2 kinderen (2.5 en 1) ook ben ik momenteel al werkzaam voor zorggroeprijnmond flexbureau maar aangezien ik graag wat meer vastigheid wil en heb dus al een dienst voor jullie gedraaid en dat is me zo goed bevallen dat ze mij geadviseerd hebben om te solliciteren bij jullie en vanwege de toekomstplannen van tiendhove(kleinschalig wonen ) lijkt het mij hardstikke leuk om binnen het kleinschalig wonen te werken momenteel volg ik ook de cursus voor kleinschalig wonen ook kan ik alle diensten draaien dag avond en nacht ! alleen ben ik vrijwel nooit inzetbaar op de dinsdag en de woensdag de rest van de week ben ik flexibel inzet baar en draai me handen overal voor om ook voor een extra dienst ! ik zou graag 16 uur willen werken maar als ik een keer extra moet werken bijv vanwege ziekte kan dat ook heus wel graag zou ik mijn brief willen uitleggen in een persoonlijk gesprek! met vriendelijke groeten en heb hem vanochtend verstuurd en vanmiddag gebeld dat ik maandag op gesprek mag komen!!