Vliegvakantie met 2 dreumesen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Habibas, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wij gaan eind juni een weekje naar de zon met onze tweeling, die dan 15 maanden oud is.

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer op internet , dus wil ik jullie hulp inschakelen. Heeft iemand ervaring met een leuk, niet al te duur, appartementencomplex met kinderbadje op een afstand van ongeveer 3-4 uur vliegen van NL?

Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes, Rianne

2. MamaPetra

MamaPetra Lid

11 mrt 2011
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 MamaPetra, 14 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
    Natuurlijk, ik heb tot de zwangerschap 7 jaar in het toerisme gewerkt. Leuk met kids vind ik appartementen Martha's op Mallorca (plaats Cala d'or). De plaats heeft een klein leuk centrum en de zeebodem loopt heel geleidelijk af in zee. Voordeel maar kort vliegen en Mallorca is een mooi en divers eiland (aanrader om een auto te huren voor een paar dagen). Succes!
    O ja, tip bij het vliegen... Als je zelf last krijgt van je oren tijdens het opstijgen en landen, geef je kids dan een fles zodat ze drinken (dan hebben ze vaak minder last van de druk door het slikken)

3. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je mama Petra!! Goede tips!

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hoi hoi,
    Wij vertrekken medio juni voor 15 dagen naar Kreta.
    We verblijven dan in een leuk appartementencomplex wat tevens erg gericht is op (jonge) kinderen. Het is daar dan rond de 26 graden en volop zon gedurende de dag. Heerlijk.............
    Weet niet of je er wat aan hebt maar hier zijn wij uiteindelijk op uitgekomen. Oh ja, het is 3 uur en drie-kwartier vliegen.

Grt.

Deel Deze Pagina