het is weer erg koud buiten vandaag, ik zag zelfs een paar sneeuw vlokken vallen net.mijn dikke winter jas is kapot(is niet eens oud of zo)tot woensdag loop ik dus met mijn manteljas rond helaas. mijn kindje krijgt tranen in zijn ogen van de koude wind, ook rood neusje en rode wangen.ik ben het echt zat. het viel me gister op op straat dat de moeders achter de kinderwagens met rode neuzen en erg bleke gezicten best chaggie kijken en de kindjes in de buggies niet echt vrolijk zijn. ik wil dat het snel weer warm wordt.ik wil mijn jongen in bermuda en in een t shirt zien rond spelen! wie nog meer???
Jaa IK!!! IK weet niet hoe het komt hoor, normaal ben ik juist zo'n wintermens, maar de winter is zo verlopen dat ik zelfs als wintermens zo toe ben aan warmte en zomer!! gisteren had ik me samen met mijn moeder en zoontje voorgenomen om lekker te gaan winkelen, nou we hadden het zo koud dat we na wat eten maar weg zijn gegaan. Daarna de hele middag liggen slapen van vermoeidheid, dus ben ook toe aan wat energieker weer.
Dit is ook geen winter, dit is gewoon koud. Sneeuw vind ik nog wel leuk, zo'n dik pak en het "gewone" leven een beetje ontregelt Maar dit is gewoon alleen maar koud, verder niks. Gelukkig nog maar een paar weken en dan is het lente!!
dat heb je goed gezegd gentle, het is gewoon raar vervelend koud.ik ben zelf ook redelijk een wintermens. ik zit gedurende winter ook buiten bij de cafe's, of terras enzo. maar misschien te lang geduurd of zo.
ooooooooooooh ik word GEK van de kou....oke ik ben nou best wel een koukleum...maar ik kan er ook best van genieten als het lekker koud is, zonder wind en regen...en wandelen... maar nu is het gewoon niet leuk meer...ff een boodschapje...pfff... En dan eerst vanuit binnen, wara het lekker warm is...helemaal dik ingepakt.. Dan kind dragen naar beneden...naar de kelder...(ondertussen verzuurt mn arm)... Kinderwagen pakken, kind in leggen.... Zogenaamd "lekker" wandelen, krijg t ijskoud! Warme winkel in...krijg er opvliegers van... Terug de kou in naar huis... Kelder weer in kinderwagen parkeren, kind dragen..met boodschappen...weer een opvlieger... 3 etages omhoog (bloeeedheet).. En dan weer de warmt ein van je huis..pffffffffffffffffffffffffff
yukl;ja en zo hoort het ook.het moet precies goed zijn.22graden, sochtends wat regen zodat je de tuin niet hoeft te wateren enzo.
Jaaaaaaaa zomer. Ik vind de winter alleen leuk in december, gezellige feestdagen enzo maar dan januari en februari zijn van die depressieve maanden BLUGH en vooral dit grijze weer met zo'n nare wind bah. Kan echt zo verlangen naar lekker zonder jas naar buiten, in de zon thee drinken HEERLIJK maar helaas is het vaak al april voordat het echt zo lekker wordt.
jjaaaaa ik ook, mijn meisje niet meer dik ingepakt in de wagen dus van winterjas lekker in een vestje en zometeen in de zomer heerlijk buiten spelen en ontdekken op het gras.. zonnetje erbij samen buiten eten *droomt weg*....
Haha, ik kijk die bloembollen zowat de grond uit! Ben het spuugzat. Was juist zo blij met die paar dagen lekker weer, maar vandaag weer dik ingepakt wezen wandelen en 30 x een zakdoek langs de neus mogen halen.
Oh ik sluit me bij jullie aan!! Net even gewandeld. Tygo lekker dik ingepakt in de voeten zak enz. Maar ik had het verschrikkelijk koud. Wij wonen aan het water en er stond een snijdende wind va het water zeg brrrrrrr.. Tygo kan niet de heledag binnen blijven want hij verveeld zich dood dus ik ga elke dag 2x even naar buiten. Wat ben ik blij als het weer voorjaar is!!!
Ik ben die kou ook echt zat! Vanochtend een rondje buiten geweest met zijn loopfiets, maar zelfs met zijn muts, sjaal, handschoenen en maillot onder zijn broek voelt het vies koud aan. Echt die ijzige oostenwind. Kom maar op met die zon en minimaal 18 gr
omdat ik het erg koud vond gister heb ik vanochtend de wandeling niet gemaakt.voel me wel schuldig.straks wel ff naar buiten voor mijn jongen_als t niet sneeuwt.
Nou ik ook hoor! Ben eigenlijk een echt wintermens maar sinds ik een kind ben ik het koude weer veeeeeeel sneller zat. Precies wat ts schrijft: tranende ogen van de wind, ze willen redelijk snel naar binnen, lang wandelen is te koud, brrrrrrr. En nu de zoveelste oorontsteking van deze winter, bah heb het echt helemaal gehad ermee! edit: haha, lees dat er nog meer wintermensen balen van de winter hier
Ik heb daar ook zo superveel zin in!!!! Maar goed dan dat ik donderdag naar Aruba vlieg met het hele gezin! Hahaha, maak ik het zo nog erger voor jullie ? Maar ik hoop dan ook dat als we terugkomen de lente hier in Nederland is begonnen hoor! Ik zal mijn best doen wat zonnestraaltjes mee te nemen...