Wij gaan binnenkort een midweekje naar Landal de Cauberg. Nou willen wij graag een keertje uit eten in de buurt van Valkenburg. Wie heeft er goede tips voor een niet al te duur restaurant? Mag ook een eetcafé o.i.d. zijn, als het eten maar lekker is Tips voor dingen om te doen zijn ook welkom!
RESTAURANT RITCHI'S - Valkenburg - Steakhouse - Barbeque - eten drinken terras Kan je BBQen voor een all inclusive prijs.
Il Forno kan ik echt aanraden! Maar in Valkenburg stikt het van de leuke restaurantjes. De Mergelgrotten zijn absoluut een kijkje waard. Als je wilt gaan shoppen zou ik naar Maastricht gaan!
Ik lees mee, wij gaan maandag een midweekje naar de Cauberg. Hier al tickets met korting kunnen kopen voor Mergelrijk, de Steenkolenmijn en GaiaZoo. Liefs,
Boscafe het hijgend hert is erg leuk, lekker eten en niet zo duur. Zit ook een kinderboerderij bij. Boscafé 't Hijgend Hert - De enige berghut van Nederland En bij Bie de tantes kun je ook erg lekker eten, alles is vers en dat proef je goed.. Welkom bij Herberg Bie de Tantes, Eys - Heuvelland - Zuid Limburg Beide niet in Valkenburg zelf maar wel in de omgeving. Het mergelrijk en de steenkolenmijn zijn ook zeker een bezoekje waard Misschien is het ook leuk om naar het drielandenpunt te gaan.. In Margraten zit ook een Amerikaanse militaire begraafplaats, erg indrukwekkend maar misschien niet geschikt om met jonge kids heen te gaan.
Bedankt voor de tips! Zal de restaurantjes is gaan bekijken Dagje Maastricht hebben we op de planning staan Zijn we beide nog nooit geweest. Grotten lijkt me ook erg leuk!
La Casa in Valkenburg (ligt midden in t centrum) is ab-so-luut het beste restaurant in de regio. Je krijgt er Spaans en Italiaans eten, maar de tapasschotels zijn echt hun specialiteit. Je krijgt dan een grote schaal die vol staat met kommetjes en bakjes vol heerlijkheden. Meer dan je op kunt!
Dino's @ the momus in Maastricht Eerlijk en lekker in Voerendaal Shoko in simpelveld Jules in Kerkrade De eetkamer in hoensbroek La casa ooit eens geweest, vond het echt helemaal niks. Je werd net niet restaurant uit gekeken.
En we zijn weer terug! Ontzettend genoten! Bedankt voor de link m.b.t de kaartjes voor de Steenkolenmijn en Mergelrijk, superleuk!! Heerlijk uit eten geweest bij El Castillio, de Mexicaan! Liefs,