We willen volgende maand (half augustus) met onze tweeling op vakantie gaan maar we zitten erg te dubben... Ik zit al een tijdje googlen en vakantiesites af te struinen maar we kunnen zo gauw niet iets vinden van jaaaa dat is het. We willen graag vliegen naar bijvoorbeeld Mallorca aangezien we de reisduur zo kort mogelijk willen houden. Zijn er hier mensen met goede ervaringen van bepaalde hotels met veel facilliteiten voor kindjes van 0-2 jaar? Hoeft niet perse Mallorca te zijn maar wel in Europa. Toen we met z'n tweetjes waren was het iets makkelijker...maar we willen er zo graag even uit. Vriendlief vindt Center Parcs leuk voor een weekend maar geen week dus dat is geen optie.
hoi, ik heb geen 2ling maar wel 2 kindjes. Ik zeg gewoon DOEN! Het komt daar allemaal wel goed! Je kan ook naar Menorca, schijnt echt een baby/kinder eiland te zijn, en alle hotels/appartementen zijn daar op in gespeeld, dus voldoende faciliteiten voor babies aanwezig! Wij zijn altijd gewoon op vakantie blijven gaan. Vanaf dat de eerste 4 maanden was, en het is tot nu toe altijd leuk geweest en goed gekomen! Vliegen, camperen, huisje, hebben het allemaal gedaan! Zefs 20 uur auto gereden! Ja je vakantie wordt wat anders, meer bij je hotel/tent etc. maar zeker niet minder leuk! Dus: GEWOON DOEN!
Wij hebben met onze tweeling 2x gevlogen, beide keren naar Mallorca ( inverband korte vliegtijd). 1e keer was Santa Ponsa, erg mooi hotel maar slecht te doen met een tweeling omdat het hotel hoger gelegen lag. De plaats zelf is erg mooi. Strand loopt mooi af zodat je kindje prima in het water kan spelen. Vorige maand zijn we naar Cala Bona geweest. Echt super leuk. We hadden een familie kamer. Gewone woonkamer, onze slaapkamer en een slaapkamer met 2 campingbedjes. Het hotel heet Protur Floriane, leuk hotel met 3 zwembaden. 2 van deze zwembadden heeft een mooi zwembad voor kleine kindjes. Tegels erom heen zijn niet glad dus de kleintjes kunnen niet snel vallen. Eten was all in maar dan vind ik persoonlijk erg makkelijk met kindjes. Kinderstoelen waren in overvloed in het restaurant. Hele dag was er animatie. S'avonds was er minidisco. De allerkleinste deden zelfs mee. Cala bona loopt zelf over in Cala Millor. Dus je hebt een lange boulevard. Het stand van Cala Millor is 15 minuten lopen en ziet er heel mooi uit, geen stenen etc en het loopt langzaam af. stand van cala bona is ook wel netjes alleen heeft veel stenen in het water daarom liepen wij altijd door naar het andere strand. dit is de link van het hotel Appartementen Protur Floriana Resort, Cala Millor | Neckermann