vliegvakantie naar zon, Griekenland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Me26, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wij willen volgend jaar zomer, in september graag naar de zon. Ons meisje zal dan 11 maanden zijn.
    Zijn er dames met ervaringen; wat zijn goede en leuke bestemmingen. Liever geen camping. We denken aan huisje/ appartement in Griekenland.
    Dus als iemand tips heeft, graag!

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij zijn een paar jaar terug op Kreta in Istro geweest. Leuk rustig plaatsje, geen jongeren, geen feesten. Wel mooi strand, baaitje om in te zwemmen en een goede busverbinding voor weinig geld. Wij zaten in hotel Elpida, was erg goed!

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vind Rhodos stad op Rhodos heel erg leuk. Leuk eiland ook, waar een hoop te doen is, maar geen feesteiland of zo. Met kinderen is Kos ook heerlijk, kun je lekker fietsen en er hangt echt zo'n gezinnetjessfeertje.

4. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn toen onze dochter 9 maanden was naar Kos geweest is ons erg goed bevallen

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.833
    3.355
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind de Ionische eilanden zo heerlijk :) . Mooie natuur, heerlijke langzaam-in-zee-lopende stranden. Corfu, Kefalonia, Lefkas.

Hoewel we op Kreta ook op een geweldige locatie zaten, alleen vandaar moest je wel een auto huren, want het strandje was maar heel klein. Maar het complex was echt geweldig :) . Aqua Vasia Beach was het geloof ik... :) Erg duur in het hoogseizoen, maar in het laagseizoen goed te doen :) .

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Wij zijn ook op deze laatste geweest in kreta...
    Wel een auto gehuurd, maar was heerlijk vertoeven daar!

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik ben al op meerdere Griekse eilanden geweest en elke keer goed bevallen. Onze zoon was 6 maanden en 20 maanden toen hij mee was en dat ging ook erg goed. Een hotel appartement is wel een must als je met een kleine gaat.

Kos vond ik persoonlijk wat weinig te doen. Daar waren we één week en ik was blij dat we toen geen twee weken gingen. Kreta vond ik zelf erg leuk en ook veel te doen. Zo lang je niet op een oh oh cherso locatie gaat zitten. Wij zaten toen in hetzelfde hotel als Athina en dat beviel ons ook erg goed.

Op de site elizawashere.nl kan je veel leuke appartementen vinden.

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hotel Alexander beach op Kreta! Bij sunweb is die goed betaalbaar.

Deel Deze Pagina