Vliegvakantie niet al te ver

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 27denise, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Iemand nog leuke tips voor vakantie in mei?Niet al te duur en met kindje van 2jaar? 2 jaar geleden op menorca geweest was erg leuk.Maar vind altijd wel leuk om weer ergens anders heen te gaan.Canarische eilanden vind ik net te ver weg.Was vorig jaar niet zo succes in het vliegtuig.

2. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Je zou eens bij KidsWorldClub kunnen kijken. Die hebben erg leuke hotels die gericht zijn op kinderen van verschillende leeftijden.

Edit: Las er even overheen dat het vliegtuig niet zo een succes was.
    Mag ik vragen wat de reden was dat het niet goed ging? Duurde het te lang? Of transfer naar het hotel te lang?
    Wil je nu liever op vakantie met de auto?

3. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Vliegen naar gran canaria was net te lang.Scheelde misschien ook vlogen s avonds en ze ging dus niet slapen in vliegtuig en raakte daardoor behoorlijk overstuur na 2,5 uur vliegen.En misschien moest ik mij daar niks van aantrekken maar voelde mij behoorlijk ongemakkelijk.Dus daarom wil ik eigenlijk minder ver gaan.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    In mei is het op Kreta al aardig lekker weer, omdat het zo zuidelijk ligt. Is ook net wat minder ver vliegen dan de CE.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Corfu is zeker een aanrader, een kleine drie uren vliegen. Een Grieks eiland, maar heel erg groen, veel baaien, relatief klein eiland waardoor je alle kanten op kunt als je centraal zit (wij zaten tussen Gouvia en Dassia, aan de oost-kust). Kreta is ook mooi, maar een stuk langer vliegen. Zo'n 3,5-4 uren.

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Mallorca?!

7. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Wij zijn afgelopen zomer naar Kos geweest.
    3/3,5 uur vliegen. Was met onze peuter prima te doen!!

8. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Hebben net geboekt naar Mallorca ben benieuwd
    Bedankt voor jullie reacties

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Mallorca is een super leuk eiland.
    Transfers zijn ook kort als je dichtbij zit.
    Palm is erg leuk om heen te gaan. Stranden zijn heerlihj op mallorca

10. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Helaas is het ongeveer 100min met de bus.Zitten in cald'r maar bus vind ze meestal wel prima ziet ze wat als ze naar buiten kijkt.

11. veense

veense Niet meer actief

Zie dat het al te laat is, maar wij hebben onze eerste vliegvakantie met toen bijna-2-jarige naar Malta gemaakt! Perfect gehad daar, vriendelijke mensen, veel te zien (wij houden niet van luieren), goede faciliteiten, niet te ver vliegen en toch lekker warm. Zowel de warmte als het vliegen zijn toen zo goed bevallen dat we het jaar erop naar Florida zijn geweest.

12. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Kom vast goed
    gaat zo voorbij en miss slaapt ze wel!
    Geef dr lekker te eten in het vliegtuig dan blijven ze lief 😀

Deel Deze Pagina